For en amazing dag

Hei alle mine blogg venner i dag har jeg hatt en fantastisk fin dag! Jeg våknet til at solen skinnte og at bestevenninnen min ringte 😍 jeg hadde relativt god tid på morgenen som førte til at jeg fikk god hjelp av snapperene mine til å avgjøre hvilke antrekk jeg skulle gå for elsker denne "Only queen" jakken 😍😍

I dag har jeg brukt hele dagen min i byen. Først var jeg i ett møte som gikk helt amazing og jeg er super Happy!!😁😁 Livet smiler virkeligbog alt er bare fryd og gammen 😍👏👏💯💕 etter møtet møtte jeg en venninne som jeg ikke har sett på, ja hvem veit hvor lenge! Vi har alltid vært veldig nære og har det alltid super gøy sammen.

Her spiste vi en bedre lunsj og pratet skit og vipps så var 2 og 1/2 time pluteslig gått av gårde. Videre dro vi en liten tur på snar shopping, vi som ikke skulle shopper da dere haha. Men dere veit hva gode venner er til for og det er for å få deg til å bruke penger og kjøpe alt du har lyst på haahahha 😂😂😂🙈

Den siste tiden har jeg vert veldig flink med å snappe. Jeg har vert flink til p svare dere og flink til å snappe private svar på chatten som kommer inn. Add meg på queen-D👑 (Dollaalexandra) om du vil 👌💯😘

Nå sitter jeg på bussensliten og trøtt. Vippene har også tatt kvelden for å si det sånn 😂😂😂 omg #livet da dere 💁🙊 nå skal jeg slappe litt av før det blir en liten tur hjem til Isadora så videre på øving.. fy faen jeg skal SÅ skifte sko før jeg rikker meg en meter til!!!!! Håper alle har en super torsdag! 💁 vi blogges 😉💕

1 kommentar

Siste innlegg