Helt tom og “død” i hodet

Heisann søtinger😊 Jeg syns dagene går så sykt fort at jeg nesten ikke rekker over alt jeg har lyst til å gjøre, som vanlig💁i skrivende stund sitter jeg i sengen og lytter til musikk og bare tar livet helt med ro. Jeg ser ut vinduet og det er full snøstorm🙄

Jeg som trodde sommeren ENDELIG hadde planer om å komme, men deg ang ei😭🖕 Jeg har levert isadora til bestemor og bestefar på overnatting i dag siden jeg strax skal på replikkøving og tidlig avgårde i morgen på ett møte i Ålesund 🙂

I dag føler jeg meg egentlig ganske tom og "død" i hodet. Har liksom ikke noe spennende å si eller mene 🙊🙈 det kommer nok veldig av at jeg sitter i en veldig ubehagelig stilling med waist traineren på atm. Jeg både elsker og hater den. Har begynt å bruke den mer nå enn hva jeg har gjort på en veldig god stund nå. jeg ser fort resultater så fare for og få helt oppheng på det igjen er veldig til stede merker jeg.💁 Bare synd jeg syns det er så "stress" å ha den på egentlig!! 🙄 jeg har hatt ett par WT og har atm 3 stykker. Den ene er litt små ødelagt men det går helt Ok å bruke den i små perioder. Jeg veit det er en del av dere som er veldig nysgjerrige på hvor jeg får kjøpt dem, hva det er godt for og hvorfor jeg bruker det osv. Dette skal jeg forklare dere nærmer om i løpe av kvelden når jeg har kommet hjem. Om det ikke blir alt for seint sånn at dere tullinger allerede er langt inne i drømmeland 😌

0 kommentarer

Siste innlegg