Min skosamling

Her er ett lite blikk på noen av skoene som jeg har i samlingen min. Ikke helt fornøyd med bildene fordi mange av skoene er så vanvittig mye finer enn måten de ble fremstilt her men sånn er livet. Ikke bare vi mennesker som har en "dårlig" dag foran kamera heller haha 😅 lol

Jeg tenkte jeg skulle ta dere med på en runde rundt i huset etter hvert siden det er så mange av dere som er så sykt nysgjerrige på hvordan vi har det her hjemme 💁Walk in er jo SELFØLGELI ett av mine favoritt rom 😍💯👌💕

Video kommer etter hvert

Nå sitter jeg i sofaen klistrer til både tvn og datan. Aner ikke hva som er mest spennende å se på, men at det er sykt distraherende å se på begge tingene samtidig sier jo seg selv 🙈 lol. I går hadde jeg besøk av en kompis og som satt opp til langt på natt. Igjen! I dag var jeg super trøtt, visste nesten ikke hvordan jeg skulle klare å holde oppe øynene store deler av dagen men jeg har HELDIGVIS fått gjort unna det meste av de tingene jeg hadde på planen.

Nå skal jeg jobbe litt med noen mailer som skulle vert sendt avgårde for noen dager siden men jeg har ærlig bare utsatt og utsatt det… Dagens forberedelser er utført for morgendagen og det føles fantastisk!! I dag SKAL jeg legge meg tidlig i allefall, for en glede !!

0 kommentarer

Siste innlegg