Birthday bash

Hei og hopp alle vakre lesere på kveldstid 😍😍 håper alle har det bra! Nå er det bare en dag igjen til alle kan ta skikkelig helg med god samvittighet Og noen av dere har allerede startet veit jeg 💁☺

På lørdagskvelden var jeg invitert til min vakre Camilla som hadde leig lokale og full pakke til hennes store birthday bash (dirty thirty) på Godøya. 👏👏🎁🎊

På festen tok jeg med meg min gode men også vakre venn, Kjendistegneren som følge. Vi er som alltid klar for en helt amazing men også crazy kveld med mye humor og rare på funn fra våres siden til en hver tid. Dere kan alltid regne med oss om vI kan si det selv ! 😂🙈💕 En fest med oss to i spissen slår aldri feil og vi har det alltid så sykt gøy sammen. Vi er jævlig rare og sprø i nøtta, MEN sprø i nøtta på en bra måte 😅💁☺

På festen hadde de pyntet hele lokalet med morsomme greier, gelé shots og mye god mat 😍det var vanskelig og ikke overspiste for de damene der kan virkelig det å lage mat! 😳 Jeg og KT var jo helt i himmelen. Jeg tror vi overspiste både en og to ganger, før vi klarte å gå fra matfatet 🙈💁

Bursdagsfesten var veldig fin og vi hadde det super gøy med mange hyggelige og glade mennesker 👏👏☺ litt drama og intriger var det jo men sånn er det vel som oftest på fest? 🙈💁her var det både sunget og holdt tale for den fine bursdagsjente vår 😍 konfetti fløyt på gulvet og stemningen var på topp 💯👑

Jeg husker jeg og KT brukte sykt lang tid på å finne frem til lokalet. Tror vi brukte nesten opp i mot 2 timer for å være helt ærlig og det var vi begge enige i at det var jævlig flaut så vi ikke skulle si det til noe 😂😂👌 ikke bare brukte vi lang tid på å komme oss fra A til B, men vi klarte også selvfølgelig og endte opp på helt feil øy også!!? 😳😳Ikke visste vi hvilken vei som var frem eller hjem så takk guuuud for at vi hadde sjåfør!! I tillegg regnet det en del så det hadde blitt katastrofe og dårlig stemning om vi troppet opp på festen som 2 klissvåte apekatter og i tillegg måtte ha gått milevis i mørket !! 😂😂😂🙈 hjelpe meg kunne du tenke deg?? Nei Gud forby!! 💁🙊

0 kommentarer

Siste innlegg