Det er ikke noe galt i å “feeling yourself “

Når lørdagskvelden nærmet seg dro vi hjem til sissy for å spise noe mat, skifte og gjøre oss klare til kvelden. Siden bursdagsfesten begynte kl 19 hadde vi ikke tid til så mye mer enn å fixse på sminken og håre 🙂

jeg husker jeg sa til sissy: "du får være 100% ærlig nåda om jeg skal ha på meg dette eller ikke"

samtidig som jeg addet til: "ikke har jeg noe valg til å ha på meg noe annet heller for dette er det eneste antrekket jeg har pakket med meg så om du ikke liker det så får jeg jo bare se helt jævlig ut da" 😅😅Hahaah..

herregud så vi lo! Men jeg tror jeg bare følte meg sykt usikker på valget siden jeg ikke har gått i kjole, shorts eller noe lignende på sikkert 2 år. Ganske ironisk siden jeg alltid var den som viste mest hud før og gikk ALLTID i kjole og sånne ting 🙈jeg husker jeg fikk sjokk når jeg såg bildene som sissy tok av meg før festen.. Jeg såg jo helt amazing ut om jeg kan få si det selv 💁🙊🙈 og det var definitivt kveldens opptur også 😍😍💕

Det er jo ingenting som er bedre en å virkelig "feeling yourself" når det kommer til hvadu har på deg, tvert i mot. De dagene du er 100% fornøyd med deg selv så syns det på hele deg. Da er det ikke bare klærne som bærer deg men du som bærer klærne 👌😁👏💯

0 kommentarer

Siste innlegg