Du kan ikke bli profet i egen hjemby

Haha.. Ja jeg veit dere alle er spent på helgen som var. Hvor jeg var og hva jeg gjorde ut ifra alle mine mange, lange og ikke minst GØYE Snapchat stories 💯👏👏👌🙈💁🙊 lørdagen var bare helt amazing for og si det sånn, aner nesten ikke hvor jeg skal begynne egentlig. Men jeg har det alltid så jævlig fett når jeg er på turne i byer i forhold til her på bondelandet. Jeg har aaaaldri noe drama og folk ser meg for den verdien og statusen som jeg egentlig har. Her på bondelandet setter de sin egen ræva status på meg for å løfte seg selv "høyere" og for å føle seg selv mye bedre, noe jeg stadig får høre fra nære og kjære. Fra de menneskene som virkelig kjenner meg og veit hva jeg står for. Dette er noe jeg egentlig nå bare har valgt å godta, det er liksom helt Ok. Plager meg heller ikke lengre, hvorfor? Fordi nå er det ikke irriterende lengre nettopp fordi jeg begynt å gjøre så mange fete ting igjen som enkelte ikke får gjort iløpe av sitt hele liv🙃 jeg har kommet meg ut fra den "boblen" hvor jeg følte jeg bare sto på pause men nå lever jeg livet igjen. Så jeg klager ikke 💁😌👑 Mamma har alltid rett og det er også sant i ordtaket: "Man kan ikke bli profet i egen hjemby" true true.. 💯👌

Men tro meg.. det er veldig vanskelig å ikke "miste seg selv" og kunne ha det 100% bra og føle seg lykkelig til en hver tid på ett lite sted hvor man alltid må "godta" og finne seg i å bli trykket ned av andre. Og bli behandlet dårlig BARE fordi man er en offentlig person og har oppnådd på langt nær mye mer. Fordi man har andre tanker og meninger. Fordi man tørr og drømme større enn andre, fordi man tørr å følge drømmene sine uansett hvor store de enn måtte være. Og fordi man tørr å si hva man mener og har andre meninger og tanker enn hele saudeflokken 🐑🐑

Si hva du vil men jeg sitter godt til rette i godstolen med litt vin i glasset, and taking a big fatt laught👏💯👌

Lenge har jeg også brydd meg veldig om å ikke fremstille som høy og full av meg selv for det er ikke sånn jeg er. Men nå er jeg lei av p måtte overbevise andre om både det ene og det andre så om jeg blir oppfattet som nettopp dette.. vel Ok💁 i dont give a sh*t

Ett spørsmål som stadig dukker opp i kommentarfeltet mitt er : "Føler du deg bedre enn andre?" Og svaret mitt i dag og alle andre dager før og etter kommer alltid til å være JA. Ikke fordi jeg FØLER meg bedre, MEN fordi jeg veit at jeg er bedre👌👑 😌 Å føle seg bedre er lov og det burde heller ikke være så jævlig tabu å si det høyt heller. Hva om virkelig betyr noe er hvordan man bærer det å føle seg bedre og det finnes mange ulike former for kjepphøy. Noen er ekkel kjepphøy og noen hyggelig, jeg er den sist nevnte💁. Selv om man er selvgod eller høy på deg selv så trenger man ikke å skrike det ut til alle til en hver tid heller, sant? Man må få lov til å være selvsikker uten at det nødvendigvis må plage alt og alle andre heletiden… 😌

Så da slipper dere å stille flere spørsmål ang akkurat dett.. Kan jeg få ett halleluja? 💁 #ferdigsnakka 🙏

Vår generasjon er så overfølsomme, tåler ikke en dritt lengre. Klikk på denne linken så skjønner du hva jeg mener.

1 kommentar

Siste innlegg