Jeg kjenner meg selv

Wooaah!!! Atm sitter jeg faktisk på bussen som dro fra meg 06:45. I natt ble det så insane mange episoder av love and hip hop Hollywood at jeg faktisk endte opp med å ALDRI legge meg!!?? 😳😳 Oomg den serien der er faaaarlig Avhengendes!! 🙈🙈 Men det verste av alt er at jeg faktisk føler meg ganske bomb her jeg sitter sparklet fra top til tå 😅Hadde jeg lakt meg hadde jeg sovet knappest 2 timer og jeg prøvde sove, belive me men jeg fikk det aldri til. For mange tanker i hodet samtidig helt tomt opp i lokket der. Da tenkte jeg bare "fuck it nå står jeg heller opp og sminker meg" 😂😂 Hallo jeg hadde aldri klart å stå opp etter 2 timer med søvn eller mindre og da i tillegg gå rett i studio for sminke fjeset. Da hadde jeg garantert droppet sminken å bare dratt meg en extra time til i sengen uansett… Mhm giirl.. Jeg kjenner meg selv såpass godt for å si det sånn 😎😎💪👏👏

Tiden i mellom før bussen skulle gå hjemme fra brukte jeg til å spamme alle venner og fans på Snapchat, only like I do u know 👏👏🙈💁👑 I dag snødde det skikkelig og jeg dro til byen i bare sommersko og sommerjakke… Mhm.. dere kan tenke dere hvem som sto i busskuret med neglebit på tæra?? Joda det var meg 😂😂🙈 Its all about the style and outfit you know 😎😎😜. Angret en liten stund der jeg sto men jeg har det bra nåda, bussen var heldigvis veldig varm i forhold til ellers og nå babler jeg skikkelig om ting som ikke er en deitt relevant heller 😂😂 ja Okok nok om den saken! Etter kurset skal jeg en runde på shopping 😍😍 håper alle andre har en like fin dag som meg med munndiare.. stakkars alle som møter meg i dag 🙈🙈 vi blogges 💕

1 kommentar

Siste innlegg