Jeg føler meg privilegert

Herregud dere… de 2-3 siste mnd har jeg gjort så vanvittig mye gøy dere aner ikke så jeg tenkte gi dere en liten up date siden jeg har vert så fraværende. Eller gøy og gøy…. hele januar var jeg ganske innstilt på bare å trene og konsentrere meg om kostholdet så da var jeg ganske "rolig" i forhold til party livet+ sosiale sammenkomster. Jeg hadde jo så klart ett sosialt liv men bare på en helt annen måte enn hva jeg pleier. Etter januar var jeg syk i nesten en HEL mnd?? What!! Jeg som aldri er syk og viss jeg er syk så er jeg syk max 3-4 dager. Jeg har kanskje hatt feber 1 gang i hele mitt liv etter jeg bikka 20. Men i denne perioden hadde jeg feber i en heeel uke dere!! Og Gud det var helt forferdelig!!! 😱😱😱fy flate jeg bare lengtet til å få trene igjen, komme tilbake til hverdagen og kunne klare å gjøre daglige gjøremål. Jeg har aldri vert så syk før i hele mitt liv så jeg var sikker på at nå var det min tur til å se lyset 😂😂 i tillegg hang jeg for første gang over doskålen og da Ufrivillig uten fyllesyke. helt grusomt var det!!

Hvis du syns jeg ser forferdelig ut på bildet under så kan jeg si at jeg følte meg akkurat sånn som jeg så ut også. Bildet lyver IKKE, helt forjævlig! 🙈🙈💯 haha!!

På denne tiden datt jeg desverre helt av treningsrutinene mine og var heller ikke sikker på om jeg kunne dra i en veldig viktig dåp. Fadder hadde jeg jo blitt uansett men jeg hadde også veldig lyst til og stille opp og vise hvor stolt, heldig og ikke minst privilegert jeg var for å få denne tittelen. Og være til stede på en så spesiell dag som dette var da alfa omega Så når dagen kom presset jeg meg selv skikkelig til å dra👏👏 queen.. ? Yes!! 👑 😌 formen i seg selv var i grunn ganske laber i tillegg både følte jeg og så ut som en zombie men jeg er veldig glad for jeg dro 💕 er jo ikke hver dag at bestevenninna din får barn heller da 👩

Når jeg kom hjem som den stolte fadderen og "tanten" jeg er så var det rett på badet, fjerne sminken og der etter rett på sofaen👌👌 vel januar og halve februar var ikke så alt for spennende som dere sikkert ser og høydepunktet var vel vekttape og dåpen 😍 trening var jo det jeg prioriterte i denne perioden samt var jeg en del med kompiser og venninner på kveldstid. Ikke noe party da for å si det sånn, hoster gjør jeg fortsatt 🙈🙈 slutten av februar og mars komme i morgen 😘

Nå kom jeg akkurat inn døren hjem fra øving. Nå skal jeg spise litt kyllingvinger og kose meg med flere episoder av love snd hip hop Hollywood 😍😍😍😍 snakkes da dere, natta 💕

1 kommentar

Siste innlegg