Who run the world girls

Først og fremst vil jeg bare gratulerer alle dere kvinner der ute med kvinnedagen.. Hva faaen skulle verden og ikke minst dere mannfolk gjort uten oss damer? Ikke bare hadde verden vert en kjedelig og ubetydelig plass å leve i. Men uansett hvor mye dere mannfolk liker å peke fingeren på hvor masete, gnålete, slitsomme og ikke minst jævlig irriterende vi kvinner er så bare EEELSKER dere oss!! 💁💁👏 and we know it yeees!! 😄😄

Hjemme hos oss kjører vi samme tradisjon som alltid og den innebærer feiring med god mat og drikke 😍8 mars er ikke bare kvinnedagen for oss her hjemme men vi feirer også denne dagen for på kvinnedagen møtte jeg og sissy, mamma og pappa for første gang . Og i år er det nøyaktig 24 år siden 👨☺💕 wiii så hyggelig!! jeg bare elsker denne dagen, på lik linje som bursdagen min, valentines dag og andre tradisjoner eller høytider. Det har vel også mye med at jeg har en så kjærlig og sammensveiset familie som tar vare på hverandre og som trives veldig godt sammen 😃 jeg er bare så sykt heldig som har den familien som jeg har og spesielt de foreldrene som vi har blitt tildelt. Ikke bare er de noen fantastiske foreldre men de er også noen utrolige besteforeldre for isadora og casanova også 🙏

Nå sitter vi samlet fremfor tv-en og spiser hjemmelaget popcorn… kan familie livet bli noe bedre enn dette 👏👏☺☺💕💕💕💕👨👨👨

1 kommentar

Siste innlegg