Love and hip hop Hollywood

Halloen alle vakre! ☺☺ av en eller annen grunn så har jeg virkelig gått inn for bloggingen rett før leggetid 🙈 omg serr.. er jeg virkelig inn i "den" fasen igjen, hvor jeg blir all kreativ og inspirert på nattestid?? Oioioi.. men hvem kan vel klage på kreativitet i seg selv..? I know i dont 😉

I skrivende stund ligger jeg i sengen godt til rette i nyvasket sengesett, det må være noe av det deiligste vi mennesker vet om tror jeg 😍💯 i dag har jeg spist såpass mye at jeg bare MÅTTE legge meg med waistraineren på.. noe så dumt da dere?? Har jeg blitt gal? Syk i hodet mitt? Er formen i det heletatt i orden tenker du sikkert.. vel det samme kan jeg spørre meg selv om😂 haha.. Men uansett hvor sykt det riktignok høres ut så får det meg i allefall til å føle meg bedre her jeg ligger atm 🙈💁 og sove med WT på har jeg prøvd 100 ganger før og jeg ender vel med å ta den av i søvne sånn som jeg alltid pleier… behagelig å ligge med tror du??? Neppe, men jeg gjør det allikevel jeg 😎😎😎 #badass 👌 for tiden har tante rød flyttet inn så jeg føler meg som en skikkelig potet!! Mine mange grunner til jeg spiser meg ihjel denne uken, ikke gidder å trene og i tillegg sover med waist trainer på 🙈🙈🙈🔥

Jeg får ofte spørsmål om hvilke serier jeg liker å se på eller hva jeg kan anbefale for andre. For tiden har jeg skikkelig oppheng på "Love and hop hop Hollywood " som er en reality serie. Den handler altså da om store anerkjente rap og hip hop artister/produsenter i musikkbransjen og deres liv. En av grunnene til jeg begynte å se på serien var fordi jeg visste at black chyna (bby mama til rob kardashain ) var med og ettter det har det bare ballet på seg. Nå er det en stund siden jeg har sett serien igjen men nå er jeg på sesong 3. Love and hip hop hallywood er akkurat den type realityshow som vekker min oppmerksomhet og som jeg syns er sykt underholdende. De folkene der kaster ikke bort tiden sin for å si det sånn, med så mye drama at jeg nesten ikke tørr å blunke for å ikke misser ett eneste øyeblikk 😂😂🙈 her er det sterke kvinner i spissen som styrer store deler av showet. Med ærlige meninger, bad ass attetude og lar ingen mann eller kvinne.. eller chihuahua pelle dem på nesen. Haha!

Slenger med en trailer så dere får selv ett lite innblikk. Klikk på linken under dette vil du ikke misse 🔥🔥💯👑

Love And Hip Hop Hollywood

1 kommentar

Siste innlegg