Jeg stenger min Tinder profil

Som overskriften over her sier så har jeg nå valgt å stenge min Tinder og hot or not profil. Jeg har lenge bare hatt appane liggende på telefonen og brukt de i stunder hvor jeg “kjeder” meg eller ikke har hatt noe å gjøre, eller for å gjøre noen “sjalu”. For meg vil jeg si at alle disse dating appane er og forblir kjedeapper deluxe. For det første så går det jævlig mye på tryne faktor hvor du skal dra til høyre eller venstre ut ifra om du liker personen på bildet. Med andre ord så går det ikke en dritt på personlighet og indre verdier før man evnt begynner å chatte med noen. Jeg i mitt tilfelle gidder jo ikke dette engang. Selv med 1000 gutter i innboks som skriver til meg daglig så er det overhode ingen og da mener jeg INGEN  sompå langtnær overhode interesserer meg litt engang, i tilegg svarer jeg jævlig sjeldent om jeg overhode gidder det også. De aller fleste er bare ute etter en ting, noe jeg ikke gir bare for å gi. Sånn er jeg ikke som person og det er heller ikke noe jeg står for, jeg er oppdratt så mye bedre enn det og vet hvilken verdi jeg har. Folk er så usseriøse at det er til å le av. Er det virkelig så vanskelig å være ordentlig om dagen ? 🤔

Hva er vitsen med sånne apper igrunn? Jeg for min del har ingenting å hente men har hatt appene bare for å ha de. Vi kan jo ta ett eksempel som med hot or not.. Der var det faktisk viktigere for meg å få “diplomene” og pokalene enn å egentlig snakke og møte andre mennesker å gi dem oppmerksomhet, det som egentlig hovedsakelig er konseptet med appene og det sier vel kanskje litt..? Atm har jeg menn generellt veldig i halsen og orker derfor ikke ha noe med ting som datingsider og sånne ting å gjøre. Orker ikke.. Vil ikke og gidder heller ikke! 😒 Jeg vil bare fokusere på meg selv fremover og gjøre de tingene som gjør meg glad. De tingene som gjør meg selv bra og som kan styrke meg som person. Noe som definitivt ikke er menn og sånne ting som dette akkuratt om jeg kan si det mildt. Jeg burde sengt desse appene for lengst men har ikke gått ordentlig i meg selv før nå, noe jeg også kanskje angrer litt på nå. Akkuratt nå trenger jeg forandringer i livet for å få det bedre, derfor velger jeg å rydde opp og ta bort ting i livet mitt som jeg ikke bryr meg noenting om 👌😌

2 kommentarer

Siste innlegg