IKKE bestevenner lengre!!!

Hey dolls! 😁 Nå sitter jeg på bussen i dag igjen på tur til byen på kurs 👌 I dag er jeg nesten enda trøttere enn i går om det overhode er mulig? 🙉🙈

Det er jo ikke å stikke under en stol at jeg er ett nattemenneske som liker å “rangle” og får gjort mye mer på kvelds/nattestid og blir inspirert på de mest utenkelige tidspunkt. Men i går prøvde jeg virkelig å legge meg tidlig men ble sittende oppe å snakke tull og fjas med de nye tinder vennene mine. Nabohuttene, ronkegubber og snappe med de nye godbitene fra hot or not 😛.. Jeppe jeg har virkelig blitt så tragisk at jeg har anskaffet meg de appane igjen !! 😅😅 Hhahahah.. Like før jeg dør av meg selv her jeg sitter 🤓🤓🤓 Lool!

I dag forsov jeg meg så mye at det eneste jeg rakk var å hoppe i joggedress å få på noen halvhjertet bryn på bussen som ikke ligner grisen.. De er ikke bestevenner akkurat i dag for å si det sånn. hahah Fuck jeg er alltid så morsom.. 🙄🙄🙄😜 hadde planer om å ha full glam i dag men våkna 06:20 og bussen gikk 06:50 så det var bare å innse fakta istedet for å lure meg selv resten av dagen 🙊🙉🙈 Jeg får se om jeg matcher med noen nye lekkerbisken i dag også som jeg ikke allerede kjenner eller veit hvem er dra før da 🤓🤓😛 #badassdolla😎😎😎😅

0 kommentarer

Siste innlegg