Dette er krise!!!

Herregud dere jeg skal synge solo bare om en uke og jeg kan IKKE teksten engang!!!?? 😲😲 omg hva skal jeg gjøre??? 🙈🙈 Øve.. øve.. øve.. ØVEEE!!!!!

Takk gud for dette er en sang som jeg delvis mye kan og har hørt en del på fra før men konserten er jo bare om en uke, i tilegg er jeg også syk😷 Men men.. sånn er det når man ikke følger godt nok med i “timen” 😛 Tror jeg burde vaske ørene mine å slutte være så opptatt av meg selv og side “mannen” 😅😅

Men dere.. Dette fikser jeg, eller? 🙄 I dag har jeg ordnet mye i salongen, pyntet til jul å vært på øving. Kom akkuratt inn døren faktisk så nå var egentlig planen å trene men det tror jeg ikke at jeg gidder… Selv om formen er dritt da 😬. Har viktigere ting som står på agendaen enn det liksom 😅. I tilegg liker jeg best å trene på morningen og ikke kveld. Da føler jeg at all motivasjon og energi er borte! 😛

Nå har jeg akkuratt vært i tlf med poteta så nå er det bare å brette opp armene å fortsette å jobbe. ser dere i morgen da! Jeg skal bli flinkere til å blogge i allefall 2 ganger om dagen… LOVER 😘 Natta 💘

1 kommentar

Siste innlegg