Livet er plutselig ikke så glamorøst lengre

I skrivende stund sitter jeg i bilen påvei hjem fra Byen. Livet er plutselig ikke så glamorøst lengre som folk skal ha det her jeg sitter med “svett” gammel sminke. Trøtte slitne føtter og håret krusete til alle kanter. 💩💩

I dag har jeg vært en tur til byen i ett møte. På bussen utover møtte jeg en god venninne av meg som også tilfeldigvis er nabojenta min 😊 Vi har kjent hverandre i mange år, helt ifra barnehagen faktisk 😍👭❤

Etter møtet møtte jeg Elise,  Nora og Maria på moa. Vi spiste en god middag sammen, dro på litt juleshopping hvor jeg kjøpte inn div ting til salongen og adventsgaver til Isadora sin pakkekalenderen  😀 Siden vi nylig var i Spania så har jeg ikke rukket å gjøre en ferdig og heller ikke fått hengt den opp så det skal jeg få gjort til i morgen tenkte jeg 🙄🎁🎀

Det ironiske med hele turen var at alle de andre kjøpte julegaver til folk de er glad i mens jeg bare kjøpte ting til meg selv Ha-Ha 😅 Egoistisk much??🙈 😛

Alt i alt så har dagen i dag vært veldig lang. Jeg har fått gjort mye og hatt det veldig fint med venner og alle bekjennte som jeg i dag har møtt å ikke sett på lenge!! Jeg møtte bla en sykt god venninne av meg som jeg var sammen med my før. Tror ikke jeg har sett henen på 6 år og vi var så nære venner. Vi hang i samme jentegjeng på 15 støkker å har opplevd så evig mye sammen!! 😍😍😍 Jeg mener det.. når vi plutselig bare tilfeldigvis sto forran hverandre ble vi så målløse begge to at vi ikke fannt ord. Eneste vi klare å gjøre var å smile og le. vi såg sikkert skikkelige dumme ut der vi bare sto rett opp og ned å glana mens vi klemte hverandre non stopp 😅😅

i tilegg.. Jeg ble så satt ut at jeg plutselig sa at jeg måtte gå fordi jeg måtte på do. jeg måtte jo egentlig på do men herregud.. jeg kunne jo lett ha holdt meg litt lengre men jeg ble skikkelig tatt på sengen å følte ingen av oss klarte å prate ordentlig og ting ble skikkelig kleint så da valgte jeg å “avslutte” hele samtalen helt uten grunn 😅😅 herreguud.. Høres ganske dumt ut men sånn ble det da. Vi har jo så mye å prate om også etter 6 år så vi visste jo ikke hvilken ende vi skulle begynne i heller 🙈 6 år da dere.. det er leeenge!! 🤓 men etter en runde rundt på senteret bestemmte jeg meg for å gå til henne på jobben hvor vi ble stående i over 1 time å prate.. Camilla er bare sååå hyggelig og søt! Jeg liker henne så godt😍😍 Nå har vi avtalt å finne på ting sammen fremover, ikke bor vu så lang unna hverandre heller så dette blir gøy 🤗 Vi skulle igrunn ta en selfie sammen men så gikk jeg jo tom for strøm igjen.. “sjokk”😬😛

Nå kjenner at det blir fint å komme hjem snart! Da skal jeg vaske bort sminken og legge meg godt under dynen med en god serie ❤❤

farge  på leppene er fra Kylie Cosmetics med fargen Koko K

0 kommentarer

Siste innlegg