Noen kvinner er mer handey enn andre 💪

Hey superstars 😀 I går kveld fikk jeg besøk av poteta noe vi begge har “lengtet”  en stind etter. Vi har ikke møttes på 2 uker noe som er litt uvanlig siden vi begge er så bortskjemt på å møtes stort sett hver helg.  🙈 Vi såg på en film som heter push som er sykt bra, jeg annbefaler alle og se den å har selv sikkert sett den over 5 ganger!! 😍 Like bra hver gang selv om jeg alltid vet hva som hender 😉 Vi begge var passe relaxste i går så vi hadde en fin stund sammen før vi spiste litt taco i sengen å tok tidlig kveld 🤗

I går tidlig kom den første snøen dalendes. Mamma og pappa har lenge mast på meg om å ta ned den jævla trampolinen men jeg er som meg selv oftest lik å lar det bare skli under teppet 👌I går innså jeg selv at nå måtte den ned og var heldig som fikk så god hjelp av poteta 😊 Bare 40 min så var den nede!! Det tok virkelig ikke bare 40 min å sette den opp for å si det sånn 🙈 Men jeg syns jeg og mamma var flinke til å få den opp i det heletatt, dere vet jo hva man sier om damer. Men det spiller ingen rolle.. Ikke alle menn er like handey heller, noen mer heldig enn andre og det samme gjelder jo også damer.. Eller?? 😎 Jeg for min del vil se meg selv på som veldig begavet akkurat der 😉😆

0 kommentarer

Siste innlegg