Don’t kill my vibes ! (Y)

Ååh guud.. Ja, hva kan man si. Er det virkelig mulig? Samme dag som jeg satt mine søte smp føtter på bonelansk jord fra storbyen oslo, så var det faen meg drama all over again.. Og til nå ?? Ja til nå har jeg hatt 2-3 drama og jeg har neimen ikke vært hjemme mer enn 2 dager på rad nå. Det vil si 1 og 1/2 drama pr dag?? :O Shaaait… Jeg kjenner jeg blir sykt sliten og ikke minst vanvittig tung i hodet av alt de bondefolkene skal finne på. Alt jeg skal være innblandet i, eller alt som de finner på å blande meg inn i selv. Uavhengig om jeg ønkser det eller ikke, det er faktisk til å få hodepine av. Det tapper meg så sykt mye for både energi og tid. Det er jo ikke akkuratt som om jeg ber om det, det gjør jeg jo aldri. Men av en eller annen grunn så stopper aldri dramaet eller situsajoner å følge meg! Jeg er skikkelig ulykkesfugl på den fronten og da uten å overdrive. Og før jeg dro til Oslo.. Ja da hadde jeg jammen meg drama hengendes over skuldrene da også…… Wææææææ—-> !!

Tidligere har jeg reagert med å rase over sosiale medier. Jeg har virkelig tatt fullstendig av og oppført meg urett og ufint. Jeg har virkelig vært en skikkelig bitch som har fått utløpt av negativ energi her på bloggen, no som dere stakkars lesere en stund nå har vært vitne til. Men vet dere hva?? Sånn type utløp er jeg bare såå ferdig med og det er så vanvittig befriendes å si! Så befriendes og føle at man har klart å lande fra vansklige perioder som man har hatt skikkelig oppheng i så lenge nå. Jeg sier ikke at jeg IKKE kommer til å si min menig og gi beskjed når ting er u-rett, det vil nok skje engang i blandt. Hallo.. Det er meg.. Dolla vi snakker om, haha! Jeg klarer jo ikke å holde mine tanker å meninger tilbake. Men det jeg mener er at jeg er ferdig med å virke så negativ generellt. Jeg er ferdig med å henge meg opp i negative og uvitne folk. Henge meg i små og ubetydningsfulle ting som ikke har verdi her i verden. Jeg er ferdig med negative situasjoner og ikke minst er jeg veldig ferdig med å gi min oppmerksomhet og tid til folk som bare vil dra meg ned der jeg ikke hører hjemme. Jeg er ferdig med de som vil ha en reaksjo ut av meg og til de som bare vil meg vondt. Ja, jeg hadde en sykt dårlig periode for en stund tid tilbake hvor jeg ikke tålte en ting og alt gikk veldig inn på meg. Men negative mennesker og idioter som ikke har mer folkevett eller nettvett for den sakskyld sal ikke være med på å definere meg til en person som jeg så langt i fra er eller ønsker å være. En person som virker sur, sinna og bitter. For det er ikke den jeg er, overhode.

– Jeg er en sykt glad jente med en fantastisk god humor. En vakker jente med ett vinnendes smil og med en overkant god selvtillit enn kankje mange andre. Jeg er en vinnendes person som liker det spontane og alt det livet har å by på. Jeg har gode kvaliteter og ikke minst gode verdier. Jeg er jordnær og trives med meg selv. Jeg er sikker på meg selv og har tro på både meg selv og andre. Jeg ønsker heller aldri om å være noen andre enn akkurat den jeg er. Jeg liker å hjelpe og er en person som bryr meg. Jeg elsker å le og få andre til å føle seg bra med seg slev eller rundt meg. Jeg er veldig for det å innkludere. Jeg står gjerne opp for de som ikke har en stemme og som trenger det. Jeg elsker å omgås mennesker og jeg elsker å by på meg selv. Det spiller ingen rolle hvem du er eller hvem andre vil du skal være så lenge du er 100% deg selv og kan være stolt av den du er eller hva du sier å hva du velger å gjøre. Til syvende og sist så er jeg meg, og du er deg, aldri prøv å være noe du ikke er for det er ikke det livet som er lakt til rette for deg. <3

 

Nå når jeg var i Olso hadde jeg det så sinnsykt fett og jeg vet hva jeg selv er verdt uansett hva andre ubetydlige bondefolk rundt her tror.  Jeg har alltid fått mange muligheter komplimenter om potensiellet. Å “sitte fast” så lenge på bondelandet kan være hardt for en eventyrlysten sjel med store drømme og anbisjoner. Så jeg er ferdig med alt det negative og har mye posetivt i meg, det var godt å komme tilbake til  “clean air” igjen som Oslo.. Just don’t kill my vibes! <3 🙂 🙂 (Y)

 

0 kommentarer

Siste innlegg