Hva er problemet ditt?

Skjønner virkelig ikke hva som feiler folket her på bondelandet altså. Man skal tydligvis blande seg inn i alt nå til dags og man skal tydligvis “le” så jævlig av andre mennesker uansett om det er noe å le av eller ikke. Praten går så jævlig fort her og folk liker virkelig å gjør sånn at andre skal føle seg jævlig. De elsker å le av misunnelse og de skal alltid vri på saker og ting som egentlig ikke er noe big of a deal. De skal alltid vende situasjoner til noe negativt og tror de er så kule der de sitter selv grønn av misunnelse å mobber. Av og til sånn som akkuratt nå sitter jeg med åpen munn å gjsper. Jeg har store øyner og hever øyenbrynene.. Er bygdefenomenet virkelig sååå blåst og så skadet?? Er det ikke viktigere ting i hverdagen som skjer enn og som å bry seg om ett jævvla vennskap? Hva faaen, jeg kjenner jeg blir skikkelig flau altså. Herreguuuud… !

Dere skjønner. Tydligvis er det så jævlig morro for enkelte at jeg og en annen person har blitt venner. De som selv innbiller seg at de er så kule å eier hele jorden+ verdensrommet bare måå le. Lol.  Le og si ” HAHHAHA.. Dolla og hun har blitt bestevenner”.. Å da tenker jeg.. Ok..?  Really..?? Er det virkelig noe å le av og i det heletatt noe å snakke om? Hva vet du egentlig om hvor gode venner vi er? Og hva vet du egentlig om våres vennskap?? Skal ikke folk få lov til å dra på turer sammen helle nåda uten at med mennesker skal lage en stor grei og kvalme ut av det?? Jeg vet ikke men i min verden er det lov å finne nye venenr.  Det er lov å bli kjennt med nye mennesker. Det er lov å henge sammen med de personene man har det gøy med og som man trives med, Uten  at noen burde legge seg noe mer opp i det å le av. I tilegg er jeg vandt med at nye bekjennskaper og vennskap er en fin ting. En ting både du selv og andre rundt deg synst er fint og hyggelig.  Men åja.. Ups.. Hvordan kunne jeg glemme det..? På bondelandet finnes jo bare klikker hvor gud forby om du begyner å henge eller snakke med mennesker som du selv bestemmer for å henge med. En person som ingen andre rundt deg velger ut for deg. Og gud forby om du har egne meninger, tanker og i verstefall egen hjerne (Y) (Y). Herlighet.. Dette er virkelig tragisk å snakke om kjenner jeg. Hvorfor? Fordi jeg virkelig ikkje skjønner hvordan dette kan bli en stor greie.. Av ett jævvla vennskap liksom.. Hallo?? Hør på deg selv da.. Dette er jo galskap.. Noe så latterlig (Y). Har vi virkelig IKKE kommet lengre enn dette i 2016?? Og er det virkelig så vanskelig å være sin egen person og stemme! Dette er jævlig synd faktisk. (Y)

Til dere som virkelig tror at dette er big of a deal/ “news” så må jeg nok knuse resten av gleden din for å kunne gå videre med dette som nyheter og sladder til andre igjen. Det er jo ikke akkurat som om at vi er noen fremmede for hverandre. Vi har omgås veldig mye sammen i mange år pga en felles bekjent og familie. Vi har alltid hatt en god tone og vi har alltid hatt mye å prate om. Jeg har sminket og ordnet henne til skoleball. Klippet både henne og familien hennes tidliger å bare det er mange år tilbake i tid siden (Y). Jeg har fixset negler og bryn , tatt bilder av henne og venninner. Jeg har vært på besøk hjemme hos henne og hun med meg… Men om vi  var “fremmede” for hverandre og nå nylig ble venner… So what??.. Hva har det egentlig å si? På hvilken som helt måte er det gøy eller noe å rykte videre om? :O Jeg skjønner virkelig ikke, men for meg så virker denne “tingen” eller situasjonen hjernedød. Mulig det er på denne måten dere selv er oppdratt på? Med å trykke ned andre mennesker? Med å mobbe andre? Gjør narr av andre?  Og snakke drit videre…? Men det er virkelig ikke sånn jeg har lært at man skal oppføre seg mot andre. Det er ikke sånn livet er heler kjære deg, så på tide å vokse opp kanskje? Ha respekt for andre og med å ha respekt for andre får du også respekt for deg selv. 

– In the ends of the day så syns jeg hun er en veldig god og snill perosn. Hun har god sans for humor, hun har egne tanker og meninger. Vi har samme verdier og hun er godt oppdratt, i motsettning til mange andre skjønner jeg (Y). Jeg og henne har det veldig gøy sammen og vi kan prate om alt og ingenting. Vi trives i hverandres selskap og så lenge vi er de som har det bra så er det alt som teller. <3

Nå er det vel kanskje ikke de på min alder + elller – som snakker mest. Men de på henne alder. (siden vi er noen pr år i mellom) Men bare slutt å bry deg ok?  :)) Så vankslig kan det da virkelig ikke være (Y) (Y) (Y) !

 


 

0 kommentarer

Siste innlegg