Nå tørr jeg jo faen ikke å legge meg engang

I dag har jeg og Isadora  vær på dans. Dette er 2 gang og vesla  er helt i 100. jeg er bare sååå glad for at vi meldte oss på musikkskolen siden Isadora er veldig rytmisk og musikalsk av seg 😁 se hvor glad og stolt hun er da !!😍

Nå ligger jeg på soffan  med Casanova på fanget. Vi sitter, eller rettere.. Jeg sitter å ser på Acient Alians. Herregud det må faktisk være favoritt programmet mitt for tiden!! jeg bare elsker det!! Det er så spennendes og i tillegg finner man mye fakta der. Det er ett program hvor de går langt tilbake i tid, i historiene hvor man kan bevise at vi har tidligere hatt besøk av romvesner. At romvesener har tidligere vært bosatt på jorden vi nå lever på og i tillegg går det langt tilbake i gudenes tid, i mytene, gamle dokumenter og tilbake til solgudenes tid osv.. Mye sjukt historie da med andre ord! Dette programmet finner du på H2 (history channel) og det er bare sååå lærerikt, jeg virkelig sluker til meg alt og jeg syns dette er noe absolutt ALLE burde se på!! Du får virkelig en A-ha opplevelse og alle brikkene faller plutselig på plass.. det er helt sykt altså!! Og nå er jeg fasen meg avhengig 🙈

Jeg har akkurat hatt besøk av Elise og Leirmo. Vi har sett på filmen “lights out” så nå tørr jeg jo faaen meg ikke å legge meg engang 😨😨😱😱😱😱😱😰😵😓😭 Skjønner ikke.. Jeg som ser spøkelser til daglig burde jo faaen meg aldri utsette meg selv for noe så ekkelt som skumle filmer.. takk skal du faaen meg ha dolla!! #klapppåryggen👏👏👏👏👌👎jævlig bra jobba…. NOT😛😛😛

0 kommentarer

Siste innlegg