Immunforsvar meg en viss plass(Y)

I helgen (søndag) var jeg og Isadora på beøsk hos Ingrid, Jan Arve, Linus og Jonatann 🙂 Jonatann og Linus går i samme bhg som Isadora så vi er en del sammen når det passer meg og moren. I dag skulle igrunn Ingrid, Jonatan og Linus komme over på middag men siden jeg ligger her rett ut udugelig og jævlig som formen er akkuratt nå så måtte jeg avlyse. Ikke er jeg noe særlig til selskap i tilegg  tenker jeg på smittefare til de andre barna. Jeg hatt tankene mine på bloggen men nå vet dere hvorfår jeg har vært litt “ute” eller borte… 

– Jeg satt faktisk å tenkte på det her i ste at hvor sykt ironiskt er det ikke at jeg har blitt syk akk nå?? Jeg har jo trossalt begynnt å ta multivitaminer og tran?? Var ikke tran sån “super kur” mot forkjølelse og immunforsvaret osv da?? Looool.. Immunforsvar meg en viss plass sier jeg bare, den har jeg ikke nå for å si det sånn. HAHAHAHHAH! 😛

( Jeg hadde flere bilder men etter at jeg førte over alle bildene på harddisk siden mac’en ble full så var det jo selfølgelig noe rart som skjedd… IGJEN!!!! Lure på når jeg skal få ordentlig grepet på det der jeg 😛 ) 


0 kommentarer

Siste innlegg