For tiden pugger jeg manus.

I skrivendes stund sitter jeg og Isadora godt plantet I soffan sammen med Casanova å ser på barne tv før natta ☺ I helgen har vi ikke gjort noe spess.  Grunnen til lite oppdatering på bloggen er fordi at I går var vi en tur på hytta med bestemor og bestefar. Der er jo ikke telefon dekning og om man skal ha Internett eller tv må man koblet til noen ledninger og der etter skru det på osv.

Når vi kom frem spiste vi middag, lekte litt og såg på film før natta 🌒 dagen I går gikk relativt fort og jeg følte vi bare fikk gjort halvparten av hva vi egentlig hadde planlagt 😛 både jeg og Isadora var I seng til kl 21 faktisk 😅

For tiden sitter jeg oppe kveldene å pugger manus til en forestilling som vi snart skal ha, noe jeg lenge har sett frem til 😀👏👏 
– I kveld skal jeg bare ta det med ro sammen med en kompis som kommer I 20 tiden 👌 Håper alle har hatt en super fin helg så langt 💗

0 kommentarer

Siste innlegg