For en helg, edru!

Denne helgen her har vært sykt bra faktisk. Ikke bare har jeg vært edru men jeg har også kost meg veldig med en venninne. På torsdag satt jeg jo på hår til en kunde og klippet pappa. Der etter på kvelden dro jeg videre på øving og fikk besøk av poteta som hentet meg når jeg var ferdig der. På fredag klippte jeg mamma og i tilegg brukte vi tiden sammen med dem før de dro videre til Oslo på helgetur 🙂 Både på fredag og lørdag var jeg og Isadora hjemme å koste oss masse med helgesnop å såg på film. Vi var på lange turer til butikken, vi kjørte sparkesykkel, lekte med plastalin og gikk tur med Casanova. <3 Isadora har stått opp i 07 tiden hele helgen som da har gjort at hun har vært tidligere i sengs enn ellers. Vi har vaska kjøleskapet og fyllt opp med mye sunnt og ikke minst godt! 🙂



 

På lørdag fikk jeg besøk av vakre Chally. Vi satt og prata til langt på natt å så Angry Birds filmen, den er sykt bra så den anbefaler jeg alle å se. Det er liksom høyt tempo på filmen hele tiden og i tilegg er den fyllt av humor. Vi satt oppe til kl 03 ca før vi begge var enige om at vi MÅTTE legge oss:)  På søndag slappet jeg og Isadora bare av hjemme hele formiddagen før vi dro i bhg i 14 tiden sammens med Iris, Tobias og Amalie. 🙂 ( Jeg hadde ikke strøm på kameraet så da la jeg det bare igjen hjemme). Her var vi i 2-3 timer før vi dro hjem for å spise middag. På kvelden når Isadora hadde lagt seg kom Chally en tur igjen for vi har nemmelig bestillt flybilletter.. Men hvor? Og når?? ÆÆÆÆÆÆææææ.. Vi gleder oss sånn!!!!!!! 😀 😀 😀 Kan du gjette hvor vi skal ?? 😀 😀 <3

 
Nå kom jeg akk hjem fra byen og har vært i 2 møter. Nå skal vi begynne på middaggen før det blir videre på dans for Isadora. Jeg har hørt litt rykter om at det ikke er dans i dag så jeg må ta en del tlf først. Vi blogges da dere!! <3 Betyr dette at jeg begynner som avholds??? :O HAHAH NEEEEEEEI!!!!!!!! Det ser jeg aldri for meg 😛 Lol
2 kommentarer

Siste innlegg