Hair Extensions by me. <3

Herlighet.. I går fikk jeg så vidtt tid til å sette meg ned og det var på kvelden i 20 tiden når jeg var på øving! Altsåd dagen gikkk i ett og jeg rakk så vidtt å stikke nesen innom sosiale medier :P. Jeg sto opp, fikk Isadora i bhg, spise litt frokost før jeg måtte forberede ting til en kunde som skulle komme kl 10. Fra 10 til 14 tiden ish brukte vi tiden til å sette på extensions. I utgangspunktet hadde hun bare hår på toppen og skinnet på sidene. Jeg var skeptisk på resultatet men det ble kjempe bra!! Jeg syns resultatet ble sykt bra og hun kler virkelig den manken der! 🙂 Selv om vi nesten satt i 4 timer så gikk tiden veldig fort, daaamn.. Vi hadde mye hår å sette på!!  Vi kjenner jo hverandre så vi hadde det veldig gøy å prata om alt og ingenting.. Som vanlig. Lo så vi satt håret mitt fast i sminkestolen og greier. HAHA.. Vi altså ! <3

– ( Jeg glemmer som oftest å ta før og etter bilde. Dette er det beste bildet jeg fannt som viser dere hvordan utgangspunktet var)
Før:

Etter:

3 kommentarer

Siste innlegg