Er det derfor jeg har så dårlig smak i venner og menn??

Hei:) I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere innkjøpet fra helgen men jeg er ikke hjemme ATM så da blir det ikke før  i kveld 🙂 En av tingene jeg kjøpte er bla denne t-skjorten som jeg bare måtte ha!! Eggs og bacon dronningen.. Yapp.. Thats me! “Bae- bacon and eggs..”  står dte på den. <3 Siden jeg nå for tiden går på diett så kan jeg desverre ikke spise bacon men jeg overlever siden jeg får spist egg. Hadde jeg måttet kuttet eggene ut også da hadde jeg serr startet hver jævla morgen med å grine!! Haha. Ingen god morgen med andre ord da altså ! #LOL


( 2 brød med egg+ en kopp med sitronvann og sukrin gold.<3 )

Nå skal jeg strax hjem for å rydde og vaske til helgen. Hate it.. Men det er desverre noen som må gjøre den dritt jobben også, jeg tror neppe huset vasker seg selv og i tilegg er dte 2 rotehuer som bor der nede også. Tro det eller ikke men vi rydder faktisk hver dag altså!! Men herreguud.. Huset tåler jo ikek at vi ser på det uten å bli rotete igjenn.. Sånn som vekten min, ser jeg bare på god og usunn mat så går jeg opp 5 kilo!!! Ergo.. Derfor går jeg alltid i blinde.. Hmm… Er det erdfor jeg har så dårøig smak i venner og menn?? AHHAHHAHAH… NEEEEEIDAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

– Hallo… Le litt da… Vi har alle bare godt av å le oss skakk i hjel daglig. I tilegg er det snart helg.. .. SMIIIIL litt da!!!!! :* 😀 😀

3 kommentarer

Siste innlegg