Så jævlig på etterskudd.. I know.

( Dette innlegget begynnte jeg å skrive i 20:30 tiden. Til dere som hever brynene siden kl nå er snart 22 og tror at Isadora nylig har gått til sengs. Tenkte på peke dette til dere siden her alltid popper opp kritikere 😛 )

Bæ bæ lille lam!! Daaamn.. Den sangen der har jeg lenge hatt på hjernen i dag!!  Nå er Isadora endelig lagt for kvelden. I know.. Så jævlig på etterskudd men hun var ikke helt med gjørlig i kveld for å si det sånn. Men null stress hun er snillere enn de fleste liksom, jeg overlever nok 😛 Haha. Sovna på ett blunk gjorde hun også så da skal jeg bruke kvelden på meg selv og mitt 🙂 I dag har jeg vært på kurs men ble ikke noe trening siden treningen ble flyttet til i morgen. Jeg vurderer fortsatt å løpe meg en liten tur nå i kveld uansett. Nå er jeg så godt inn i treningen så dumt å “bayle” nå , da blir det jo bare hardere å begynne pån igjen. Først må jeg bare få vasket trynet så jeg “livner” litt til igjen. Ta med meg bikkja å få på meg treningsklær (Y)

– I går var vi en tur til Moa. Jeg skulle ikke noe annet enn å sjekke ny tlf Siden jeg har gått med låne tlf nå i 3 mnd+. Etter jeg var ferdig med det jeg skulle i tilegg til shoppe litt dro vi på flere lekebutikker så isadora fikk sett på ting hun liker og i tilegg leke litt ! 🙂 Herreguud jeg ner ikke hvor mange timer vi brukte i lekebutikkene men i allefall mesteparten av tiden!! Her er litt bildedryss fra i går 🙂 <3 På Moa møtte vi Ekra og Isadora fikk seg noen nye leker.  Men det som slo best ann var sjørøverbåten med Issi og Sofia den Første-prinsesse kjole 🙂 

Og til dere som alltid tror at jeg er så avhengig av sminke at jeg aldri går uten.. Her er jeg på landets 3 største og om ikke lenge landets største kjøpessenter, sminke frii og håret opp i strikk. JOg veit du hva eller..? Jeg kunne heller ikke brydd meg mindre fordi jeg er vakker uten all den dritten også(Y). Slutt og tro at jeg er så jævlig forfengelig bare fordi jeg liker å ta vare på meg selv å gidder stelle meg utenpå !! <3 :*

 

1 kommentar

Siste innlegg