#Den følelsen

Hei dere! 🙂 Nå sitter jeg i soffakroken, kom nettopp hjem fra trening med en venninne! 🙂 Herlighet så vi babbler. Vi fikk jo trent i 1 time og etter den timen begynnte vi å surre lnoe jævlig 😛 Haha…. Og når man selv innser at man begynner å surre på trening og chiller litt mer så er det egentlig ikke noe vits i å være der lengre heller (Y) Lol. Dere vet den følelsen man får når man har spist sunnt i noen uker og treningen begynner å bli lettere og lettere? Du begynner å se resultatene på kroppen og humøret blir gradvis mye bedre også. Man blir rett og slett mye lykkeligere (Y) 😀 Vel.. Sånn har jeg dte nå og dte er bare helt fantastisk! 😀 Nå kjenenr jeg at jeg begynen rå bli “avhengig” av å trene noe som gjør det letter å dra på trening også. Jeg som i forrige innlegg sa at jeg haaatet å trene 😛 HAHA.. Gjør jo fortsatt det men ikke like mye å på samme måte 😛 (Y) Mend et har mye med selvfølelsen det gir når man begynner å se resultater. Da vil man bare fortsette og fortsette, kjempe digg!! 😀 <3


 

Isadora ser på tv og spiser middag. Schell mackaroni, ost, pølse og krydderblanding er en av hennes favoritter! 🙂 Nå skal jeg tilbringe tiden med henne frem til hun skal legge seg. Så blir det videre å rydde huset, blogge litt også trene igjen om jeg rekker (Y) :* Håper alle har det supert i dag!! Fint vær og i tilegg snart helg!! 😀 <3 Deilig 😀 😀 😀

2 kommentarer

Siste innlegg