Jeg liker og beskylder andre for å stjele

Helloojaaa!! Nå har jeg vært så heldig å fått låne speilrefleksen til mamma siden jeg ikke finner mitt og er så jævlig i nød :P. Men dere skjønner… Ting er ikke bare bare, så enkelt er det virkelig ikke her i gården alstå. Jeg har nemmelig klart å glemme hvor jeg har lagt mammas minnebrikke som sto i kameraet når jeg fikk låne det. Vi fannt jo minnebrikken min etter hvert… Nemmelig i vaskemaskinen? WTF??! Mitt eget kamera har jeg enda ikke funnet btw.. Men hva faane da..?  Det er jo ikke akkuratt som om kameraet bare fikk egne ben å gå på. At det plutelig fannt ut at “fuck denne kjærringa da, hun klarer jo så vidtt å holde styr på tryne sitt. Skal vedde på at hun ikke legger merke til om jeg plutselig bare tar bena fatt å stikker !” HA-hh!! 😛 Noe jeg faktisk gjorde 😉 Lol.

– Det er jo heller ikke første gang jeg beskylder andre (inn i hodet mitt) for å ha stjelt kameraet mitt heller da. Noe jeg gjorde nå også, rett og slett fordi jeg ikke finner det for 5 flate øre.. Jeg har leita OVER aaalt ass!! Engang hadde jeg med meg en fyr/bekjent hjem. Jeg vet jævlig godt hvem han er og snakker nå og da med han. Dagen etter når han reise hjem fannt jeg jo selfølgelig ikke det jævla kameraet igjen da. Ååh herreguuud jeg var bare skrå sikker på at han hadde tatt det men seg hjem! Ikke fordi han hadde bruk for det eller skulle/kom til å bruke det. Men bare fordi det er drit dyrt liksom.. HAHAHAHAHHAHHHAHAH Jeg ass.. Jeg er en dårlig venn som tenker sånne tanker om mennsker jeg faktisk kjenner haha 😛 Jaja fuck that shiiithh! Er det noe jeg ikke suger til i det heletatt da?? Det er jo heller ikke noe nytt at jeg roter bort ting, glemmer eller mister. (Y) Thats just my life 😛 #Tragisk men sant- Haha. <3

I dag har vi hatt fest på ny rommet til Isadora! Vi var på butikken å kjøpte ny sminke. Laga mat på rommet, hatt te selskap med alle bamsene hennes og 2 av dukkene hennes. Bby Alexandra og Chicaletta som hun sier de heter 🙂 Vi har sminka oss, drukket saft, sunget og danset. Møblene til Isadora har endelig blitt ferdig takke være mamma. <3 I tilegg fikk Isadora Askepott kjolen sin i posten i dag. Den har vi ventet lenge på… Pluteslig kom jeg på at vi kunne se filmen om Askepott før natta. Isadora sa hun ikke hadde sett den når jeg spurte så da tenkte jeg at det var noe vi bare måtte gjøre, den er jo så fin! 🙂 Hun syns den var litt skummel med den sinna katten og den sure “heksa”, altså stemoren  😛 Haha. Med andre ord.. Vi har kosa oss skikkelig i dag !! 😀 😀 ……. Prinsessa miiiii <3 <3

Så ble det ikke noe trening på meg i dag tidlig da. Æsj, jeg hater å trene! Derfor har jeg 0 disiplin på treningsfronten!! Det er jo fortsatt ikke for sent da. Nå skal jeg vaske bort trynet, noe jeg har gledet meg lenge til. Dere ser jo hvor mye jeg glinser. Neste offer for bortføreing av romvesner skal jeg vedde på blir meg! Dette glinse-trynet her er jo umulig å ikke se fra månen og hit! Haha. Der etter skal jeg finne frem noen trenings dvd’er før natta. Vi blogges da :* <3 

0 kommentarer

Siste innlegg