Nå er jeg så klar for sengen!!


Gammelt bilde. <3

My niggah my niggah.. Waddap?? 🙂 Da sitter jeg her igjen da i soffan til mamma og pappa. Dagen i dag har gått i ett. Jeg har rukket å trene, vert på kurs og i tilegg på øving. Nå har jeg akkuratt tatt meg en dusj og er temmelig klar for sengen. Herregud så jeg gleder meg!!  🙂 I morgen tenkte jeg å starte dagen med trening for jeg syns det er mye enklere og trene tidlig på dagen enn sent. Når dagen har gått og kvelden begynner nærme seg er det jo alltid så sinnsykt enkelt å bare “droppe” eller utsette treningen til i morgen i stede. Og sånn fortsetter da den “onde” sirkelen å man ender opp me IKKE får trent resten av uken. Haha 😛 Sånn er i alle fall jeg .

Ellers for tiden finner jeg ikke igjen kameraet mitt og heller ikke minnebrikken til bilder. For øyeblikket har jeg en gammel lånetlf så bildekvaliteten blir helt rævva! 😛 I morgen skal jeg på død og liv finne det jævla kameraet for jeg blir helt gal av meg selv når jeg ikke har nye bilder til bloggen. Jeg har hver eneste dag nå siden helgen ville oppdatert bloggen ordentlig men uten bilder føler jeg at alt blir så “uprofft”. 

– I tilegg har jeg mange nye vlogger (Videoblogg) som jeg har lyst til å lage til dere, nettopp pga mye etterspørsmål om det. Så da gjelder det bare å følge med fremover <3 😀

3 kommentarer

Siste innlegg