Oktoberfest? Nei takk !

Fy faaen for ett jævlig fint vær!!! Plutselig så var det  sommer igjen!! 😀 😀 20 grader+ og nesten helt blå himmel! (Y) Just how i like it.. Yes! 😉 Dere husker at jeg sa jeg var klar for å dra på Oktoberfest med en venninne i Stryn nå til helgen? Vel… Billetter har vært utsolgt i mnd vis og plutselig er ikke jeg og venninna mi så velig keen på å dra ut alikevel… Say Waaaat?? 😛 For meg er dette relativt helt ok nettopp fordi jeg ikke har interesse lengre av å farte rundt på byen å omgås andre mennesker. Det finnes så sykt mange idioter der ute, det er helt latterlig.  Jeg er rett og slett  ikke interessert i å sosialisere eller omgås meg selv med sånne mennesker, jeg er bedre enn det. Jeg er for tiden mest keen på å fokusere på meg selv fremover å drite i alt det andre (Y) Just do me and what’s best for me, u know. 🙂 

Ikke syns jeg at Oktoberfester er så jævlig gøy heller i bunn og grunn 😛 Jeg føler meg skikkelig utilpass nettopp fordi det er så sinnsykt harry og langt i fra meg som person!! Haha. Av en eller annen grunn får det meg alltid til å tenke på “Gauda”, “Hildur”, “Huldur” og “Helga” osv.. Hvis dere skjønner?? Samtidig har jeg syykt dårlig erfaring med Oktoberfest. Hver gang jeg har dratt på det så har jeg aldri liksom følt at det var verdt det. Hverken pengene, tiden eller kostymet. Live musikk med korps og kønn øl?? Nei takk!

– Jeg vet ikke…. I tilegg var jeg med personer som ødelagte skikkelig den oktoberfest-følelsen min når jeg først ville gi hele konseptet en sjanse i fjor. Det var bare suring hele kvelden og krangling. Ikke dro vi på vors. Jeg ble sittendes mutters-putters alene på stua mens kjæresteparet krangla som faaen i tilegg brukte  de hele tiden av kveldeninne på badet nettopp fordi de var så uenige. Vi dro helelr ikke på vors av den grunn og når vi først skulle ut så dro vi aaaaalt for sent. I tilegg vare vi der bare i max 20 minutter. Ikke dro vi på nash og stemningen var bare syykt dårlig fra start til slutt+ dagen etter (Y) Typisk min flax da.. Sant? :p Jeg klandrer ikke henne men han som alltid skulle sure seg noe helt jævlig å lage dårlig stemmning når vi alltid skulle være sammen.

Så da når jeg først valgte å gi hele konseptet en ny sjanse å det endte med at jeg satt alene å “vorset” med min egen snap å snap venner så har jeg insett at dette er noe jeg ikke gidder å prioritere engang (Y) Så kult er det jo virkelig IKKE!!  Man dør jo ikke av å ikke delta 😛


Bildet er fra i fjor. Jeg var veldig fornøyd med kostymet. Bare jævlig synd at det ikke var så mange som fikk stet det 😉 hahahah

3 kommentarer

Siste innlegg