Jeg har kjøpt meg bil

Kjøringen i dag gikk fint og bilen passet meg helt perfekt!! Eneste jeg kan si noe på er fargen, jeg mener… Knall rød?? WTF?? Come ooon da!! Jeg spurte mannen som selger bilen om de kunne få tak i rosa. Eller hvit med rosa setetrekk.. Hvor fint blir ikke det?? Jeg kan allerede forestille meg det inni hodet <3 Dette er en bil som passer meg og Isadora perfekt. Liten, snærten og kjapp en som i tilegg er lett å parkere (Y). Den har 110 hester og koster i overkant av 200-tusen, men det er mange ting jeg fortsatt vil forandre så noen fin justeringer så hadde den passa midtt i blinken! <3



Ææææ. Nå holder jeg på å sovne!! Etter en lang dag i byen er jeg nå endelig hjemme. Å dra en tur til byen selv om man bare planlegger en “liten” tur å bare handle “litt” skjer så og si aldri! Ikke for min del i alle fall! Haha. Jeg skal plutelig ha det ene og det andre i tilegg får jeg plutselig “god tid”. Jeg blri gåendes å gjøre 1000 ting som ikke er nødvendig og plutselig er dagen gått!! Etter bare noen få timer på øyet i natt så mærker jeg godt at kroppene er trøtt og det skal bli deilig med en power nap på øynene! nå I tilegg er jeg en perosn som alltid sovner i bil, jeg blri sykt trøtt og syns det er syykt “kjedelig”. Jeg eier jo ingen tolmodighet når det kommer til sånne ting og i tilegg er jeg en perosn som alltid liker å holde på med noe. Jeg trenger spenning da med andre ord!! Så hvor ansvarlig det egentlig er at jeg annskaffer bil-lappen veit jeg ikke når jeg alltid sovner. Haha. Betryggendes, sant?? 😛

Som tidligere nevnt hadde vi planer om å dra videre på bondegård men været i Sykkylven var ikke så veldig mye å skryte av så vi droppet det siden 2 av oss allerede var litt små-syke. Nå ligger jeg i sengen med Casanova å skal se på litt serie, spise frukt og kose meg med en rolig kveld. Og vet der hva eller? Det er rart å si det men jeg gleder meg virkelig ! 😀 Etter jeg har sovet litt skal jeg trene, ta litt bilder og forberede ting til neste uke. Mat osv… (Y) Isadora er på overnatting på hytta med Sissy, onkel og Olivia. Selv omd te er godt å ha litt “meg” tid så gleder jeg meg allerede til å se henne igjen i morgen. <3

Hva gjør du i helgen da? har du noen spennedes planer? 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg