Om jeg holder lyverkors….

Nå sitter jeg her i skrivendes stund i soffan til bestemor og bestefar med rompen godt plantet i setet og bena på høytkant!! Jeg kom akkuratt hjem og Casanova sover som alltid mens Isadora har vert ute å leker med nabogutten 🙂 Woow… Tenk nå er det endelig helg!! 😀 Og jeg skal ikke ut.. Hvor sinnsykt akkurat den tanken på å ikke være fyllesyk igjennom hele helgen er bare helt fantastisk syns jeg!! <3 Jeg tenker å bruke dagene til å trene og forberede all mat til uken som kommer, gjør i stand ting hjemme osv.  Isadora skal på overnatting i morgen så det blir chill. Hva jeg selv finner på er ikke godt å si men som vi alle har erfart er jeg jo jævlig spontan. Men en ting er sikkert…. Jeg skal ikke på fylla!! !!
Ps: Jeg sier i fra om jeg holder lyvekors!! Haha hahahah….

For noen krøpplinger!!! #LOL

 

1 kommentar

Siste innlegg