I håp om å havne høyere på topplisten

Hey there!! Nå sitter jeg her igjen da.. Hadde egentlig sykt lyst til å gjøre andre ting enn å blogge nå, som og dra ut å løpe litt. Eller bare ligge i sengen å se på serie mens jeg sovner i hvert øyeblikk. Men… Jeg fikk jo så sykt dårlig sanvittighet.. Klarer ikke lavære, jeg har bare blitt såå avhengig av bloggen. Det spesielle higstet etter å fortsatt ligge på topplisten. Fortsatt lever, fortsatt vere interessant, fortsat vere betydningsfull. Fortsatt by på meg selv og håpet om å havne høyere oppe på topplisten hver eneste dag. Gaad dammn it!! Nå om dagen er det bare sykt stress.. Alt er stress.. Jeg skriver jo faaen meg ikke noe annet enn stress.. en ting er virkelig stress!! Hadde jo ikke hatt behovet om å “få det ut” om ikke…

– Først våkne i 06 tiden for å gjøre meg selv klar før Isadora står opp. Gå en liten tur med bikkja for å så gjør Isadora klar for barnehagen. Rusle videre til bhg før jeg går videre på jobb. Jobbe å styre fra 08:30 tiden til 15:00 for å der etter dra i bhg å hente gullet før kl er 16:00! (jeg har IKKE bil og jeg hare IKKE lappen) Dra hjem lage middag, gå tur med bikkja igjen, lage middag, tilbringe tid med bby-doll de få timene hun fortsatt er våken før natta. Dra på trening, gå på møter, være på øving og i tilegg kurs….. Før jeg der etter drar hjem.. Igjen.. ? Rydder, vasker,  har hjemme salong+ blogg, ta bilder/ film til dere lesere og foreverL… Og til slutt legge Isadora for å så begynner forberedelser til alt dagen etter med mat, klær og rutiner. Og alt dette her som alene mamma … Fulltid!?? OMG!! Hadde vi i det minste vert 2!! Takk gud for bestemor og bestefar som stiller opp når de kan. Jeg liker virkelig ikke å måtte  “prakke” på de for mye heller. Selv om de gjerne vil hjelpe og ikke syns det er så mye stress… Men guud jeg er bare sååå sliten ass!! I går når mamma sa hun ville lage lunsj til meg i dag å komme med den på jobb så hadde jeg så sykt lyst til å grine. Nettopp fordi jeg blei så glad, rørt og jævlig takknemmelig. Ffordi jeg er så sliten og fordi de jææævla beina gjør så inni helvettes vondt 😛 Aaaaa-hhhaahahha!!!  LIIIFEEEE!!!! (Y) (Y) (Y) xD

Okey! Nå kom jeg nesten nettopp hjem fra ett kurs med ASEA!!! <3 Oppdaterer dere sener om hva vi gjorde og hva ASEA er… Men nå må jeg ut å løpe litt før jeg tar kvelden, så jeg kan oppnå målet mitt til vi reiser i November!! Jeg som haaater å trene men jeg har faaen meg så jævilig godt av det også daa!! Hahaha. Og den jævla basis ballen i går??? Å Guuud, vi snakker virkelig gangsperre!!!! Haha. Jeg har btw gått inn 8cm i livet på 1 uke. Andre steder har jeg ikke målt. Har ikke orket men tightsen sitter litt løsere og livet er deilig!! 😛 HAHAHAHHA Nå gleder jeg meg bare sykt til helgen! Bare 2 dager igjen å det skal vi jo faaen meg gklare !! (Y) !!!!!

Foto: Meg og Sissel.

Så var det meg og det dere jævla kameraet da 😛 Hadde det med meg i dag men minnebrikken hadde jeg så klart glemt igjen hjemme… Fuckings… AGAIN!!!! 😛 *Duah* Natta da dere, håper alle får en super start på dagen i morgen :*

0 kommentarer

Siste innlegg