#DritaRita (Y)

Hereguud.. Ja da sitter jeg her i soffan til mamma og pappa. Isadora begynner å bli syk sammtidig som jeg nesten sulter halvt i hjel. Dere skjønner den dietten som jeg går på skal man spise sykt mye liksom, jævlig mye igrunn. Men om kvelden skal man helst bare ta ett lite “mellom måltid” og da helst bare en yoghurt, frukt osv.. Etter en sykt lang dag så kan man vel si at jeg er rimelig fobannet på akkuratt den kveldsen der.. Hvem faaen blir vel mett av bare noe sånnt etter en lang dag ?? WTF liksom !! (Y) Ingen tulle rmed maten min altså.. Jeg blri skikkelig sur når jeg ikke får mat alstå!! 😛 det kan jeg love deg. Anyways… 

I dag trente jeg basis ball og det var ikke akkuratt noe for meg tror jeg. Greit man blei sliten og sånn men syns det igrunn var ganske teit og litt vansklige stillinger. Aner ikke…. Men sikkert bare jeg som er i dårlig form da. Haha!! (Y) Men nok om det. I kveld har jeg dusjet og fått vasket det jævla håret. <3 Nå er jeg ren og pen å tenker se på litt serie før det blir natta (Y)

– Mamma er så snill som har tilbydd seg å lage lunsj og middag til meg i morgen så da slipper jeg å stresse med det. Jeg skulle egentlig vært i sengs for mange timer siden, for trøtt det er jeg.. Men jeg bare EEEELSKER å rangle. Alle vet jo det (Y) 😛 Hehe.. #lengelevefuckedupdøynryttme hahahhahahahha <3 <3 Håper dere alle har hatt en super fin dag! Nå ser jeg skikkelig frem til helgen igjen!! <3 😀 😀 😀 😀


– Ett bilde fra en helg tidligere når jeg var ute.. #dritarita

0 kommentarer

Siste innlegg