Like surrete som alltid!! Holley DUCK!!

Fotograf: Isadora. <3

Altså.. Vi alle har vel fått med oss hvor stort surrehode jeg egentlig er.. Jeg som trodde ting hadde blitt mye bedre men tydligvis ikke!! Jeg har fått sånn passe godt “grep” (om vi kan kalle det det) på morgen og kvelds rutiner i tilegg har jeg blitt sykt flink til å følge klokken. Noe jeg syns vi alle skal ta oss tid til å beundre samt klappe meg på skuldren for!! MEN!.. Sånn som i helgen. Eller wtf.. Hva snakker jeg om?? Flink til å holde klokken? HAHA..  Snakk om å overdrive da for jeg var jo hele 30 min bak skjemaet hele lørdagen også..  Men som OFTEST holder jeg tiden, mye flinkere nå enn før altså!! Jeg lover!! xD Anyways..

Poenget er at vi ikke lå så veldig langt bak skjemaet da.. Bare 30 min og ikke 1 time++ som vi vanligvis pleier. Men tror du vi hadde fått med oss alt?? Neeeeeida.. Jeg hadde selfølgelig glem igjen det dumme kameraet så vi måtte suse oss igjennom sentrum å bruke 1000 timer fror å komme oss forbi alle bilene også hjem. Endelig når jeg var hjemme fikk tatt med meg kameraet i farten, blid og fornøyd! Men fornøyd skulle jeg tydligvis ikke forbli når jeg satt på slutten av dagen å bestillte meg mat… Det viste seg faaen meg at minnebrikken hadde “hoppet ut” i det sekken som kameraet lå i datt på bakken i det vi steg ut av bilen.. OMG !! Så de vil si.. Jeg knipsa hundre-tusen bilder og var på vei hjem glad å fornøyd når det plutselig gikk opp for meg at FAAEN... Ingen av bildene var lagret?!?!?!?!??!?!?! Herreguud jeg var bare såååå bollesur da!! I den jævla bolle bilen med de jævla bolle folka og med det jææævla bolletrynet!!! HAHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH.. Holley Duck!! Jaja.. fuck mitt liv da.. Ingen dag kan tydligvis vær perfekte uansett åssen jeg planlegger det så fuck det livet’a å la oss heller spise en haug med bolle.. Hahah..

Daamn. Jeg er bare så syykt festelig av og til og det vil si jævlig ofte…. Haha! Suck on it bitchesssss :*

I helgen var det jo noe som heter Stranda dagene fra fredag til søndag og vi i SSF hadde arrangert forskjellige aktiviteter for barna i parken som svampekasting på politi, halen på grise, bowling, pilkasting, mm. + servering av mat og drikke (Y) Søndag var det også familie bingo 🙂 I sentrum sto “jalla” bodene på plass sånn som de pleier hvert år men ingen tivolli.. Der var faktisk litt ned tur men sånn er det når bondebygda ikke har plass til å ha det nettopp fordi folk er så jævvla forbanan sære og ikke takler litt bråk en eneste helg engang!!  (Y) #Teambondelandetstranda…. NOT!! ;P Sykt irriterendes å ikke ha bilder fordi Isadroa hadde jo på seg snøhvit kostymet å hun var bare sååååå fin da!! <3 <3 <3

 

3 kommentarer

Siste innlegg