Undervurdert!

Nå sitter jeg og Isadora med hver våres kål. Hun har spist litt honnikorn og nå sitter hun med Elias potetegull i fanget mens vi ser på barne tv. Herreguud jeg er bare så evig takknemmelig for at jeg preppet mat i går ass. Daamn.. Jeg har virkelig undervurdert prepping, noe jeg er flink til å gjør med det meste. Men jeg har virkelig ikke sett helt vitsen i det før nå i går når jeg faktisk gadd å stå på kjøkkenet til langt på natt bare for å forberede måltidene for denne uken.(Y) På menyen i dag er tyrkiske kjøttkaker som jeg slev har laga fra bunn. Litt wok og ris… NYDELIG!!!! <3

– Dagen i dag har vært hektisk. Vi gikk til bhg før jeg måtte videre på jobb. Samme her som til middagg hadde jeg forberedtt maten så jeg kunne ta frokosten i handen ute i solskinnet påvei til jobb(Y) Fantastisk!! . <3 I helgen har vi gjort mye forskjellig, komemr update iløpe av dagen. nå skal jeg bare spise og kose meg med Isadora før hun om noen få timer tar kvelden. <3 Btw… Jeg har llitt små vondt i bena.. Viss du lurte:P Haha… Dårlige sko? Tjaaa….. Vi blogges da :*

2 kommentarer

Siste innlegg