Ny hårfarge, ENDELIG!

Endelig har jeg fått nytt hår!! Og ikke minst NY hårfarge!!!! <3 <3 Jeg kan ikke få sakt nok hvor evig lei jeg var den jææævla nøytrale fargen, jeg ble nesten litt gaaaal over hvor kjedlig jeg egentlig såg utl!! 😛 Jeg fikk nytt hår i går og det tok bare 1 dag før det kom i posten. Jeg har mange planer for denne fargen og ser jævlig frem til å få alt ferdig. Jeg begynnte å sette på håret i går kveld og brukte ca 2 og 1/2 time isch før jeg la meg for kvelden. Jeg bestillte 2 pakker og har til sammen 350 fester. Jeg har til nå satt på 200 fester og har igjen 150 isch. Jeg monterer håret selv så da tar det litt extra tid. Jeg tror ikke jeg gidder å gjøre noe mer i dga for nå har jeg stått siden kl 10 så har litt vondt i ryggen men jeg er nesten i mål 😛  Jeg velger å ha løshår pga fylde i tuppene osv. Kan du gjette hvilken farge dte blir?? 🙂

– Nå skal jeg ta meg en dusj, fly en tur på butikken og kjøpe noen greier. Der etter drar jeg på ett møte og litt ut på kvelden får jeg besøk av poteta! 🙂 Isadora reiser på hyttetur med bestemor og bestefar til i morgen så det ser hun veldig frem til. I går før hun skulle legge seg gråt hun fordi hun savnet bstemor og bestefar sååååå mye da.. Haha, 3yers old problemz lizzm-my-dizzm (Y) HAHAHAH <3 #søta

Her prøver vi å leve sunnt+ spise ofte og mye!! Gått ned 3 kilo siden tirsdag (Y) Da har jeg ikke fått trent noe særlig siden jeg har liggi rett ut å synsmsynd i meg selv og den jææævla feberen da! Haha.. Skikkelig husmord med oppskriftsbok og greier! 😛 LOL

1 kommentar

Siste innlegg