Min handlekurv

Beklager for så evig drålig oppdatering de siste 2 dagene men jeg har virkelig bare ligget rett ut i soffan/ sengen og brukt all min energi på Isadora når hun har kommet hjem fra bhg osv… Jeg har rett og slett ikke orket å blogge, jeg har tatt tidlig kveld å sovet mye på dagtid :/ Sykt kjipt men sånn har det da bare blitt. Aller helst vil jeg jo være i tipp-topp-form, ikke har jeg fått trent heller.. Blæææ… !  Anyways….Endelig i dag begynner jeg å føle meg en smule bedre!! Nå skal jeg strax i ett møte og der etter jobbe strukturert med det “tapte” så det ikke blir for mye å ta igjen 🙂

– Som dere sikkert ser har jeg virkelig slått på stortrommen å kjøpt bare ting som er super sunt eller mer av den sunnere varianten. Zero, magreprodukter, lite kalorier, fett osv u name it!!.. Faen-steike.. Jeg skal jammen meg fortelle hvor jæævlig  stolt jeg var når jeg sto i kassen for å betale all den sunne maten!! HAha.. noe så retard isch da?! WHAT??! :O Tenk at vi mennesker får en slags tilfredstilling med oss selv når vi handlere og lever sunnt.. Innerst inne har vi bare lyst til å gni matproduktene  no så jæævlig opp i trynet på sidemannen. Slå ut håret og stå opp på kassa apperatet og twerke-like-miley and shaaaaaiiitt!! #LOL. Er ikke det bare jævlig teit igrunn?? 😛 Haha.. Men ja, jeg fikk en skikkelig indre glede og følelse av lykke når jeg la på den ene sunne varen etter den andre forran hele folkemengden! xD HAHA! Jeg husket på å gi meg ekstra god tid og ikke holde forran navnet på varen så alle kunne lese.. HAHAHAH Neeeida!! Men jeg skulle ønske 😛 HAHAHAH!! Her er det ikke snakk om å ligge på lat siden i alle fall 😛 LOL (Y)


Jeg har som tidligere fortalt at jeg har planer om å roe ned når det kommer til party/alkohfaktoren nå fremover. Ikke fordi jeg må men fordi jeg faktisk vil! 🙂 Kiloene har jo sakte men sikkert sneket seg inn på og i tilegg vil jeg komem i form. Nå går vi også liksom inn i en periode hvor de aller fleste er lei av å drikke, feste og pule liksom! 😛 Haha..  Jeg vil bare fokusere på meg selv, utseendet og helsen min, komm i form og nye livet når juletidene nærmer seg. Det er jo da alle vil se bra ut og komme inn i penkjolen. Jeg skal også som tidligere nevnt til syden i November så jeg vil gjærne kunne gå i bikini og være stolt enn å måtte gå med tight og pelsjakke. Haha.  Å ja btw.. Det er så sinnsykt mange dre ute som klager på at sunnmat er så sykt dyrt, eller mye dyrere enn mat som ikke er så sunt… Vel.. Jeg har jo slev vært en av de. MEN faktisk i dag så ble jeg posetivt overrasket nettopp fordi eg syns jeg fikk sykt mye mat for pengene. Mye sunn og god mat. Nå har jeg liksom planlagt alle måltid for resten av uken og har sikkert en del igjen til mandag og utover. Sunn mat er faktisk ikke så ille likevel (Y) 😉

Unasett.. Jeg kommer nok til å fortsette å dra ut når det passer meg for den sosial del. Men jeg kommer ikke til å drikke. Nå skal jeg ikke drikke før 16-18 september for da har jeg og en venninne avtalt å dra på oktober “festivalen” som er i Stryn hele den helgen. Noe jeg også ser veldig frem til. Det er også en god stund til nå så med både  PT, kurs og kostholdsplan kan alt skje… Plutselig har jeg gått ned 10 kilo eller mer.. Hvem vet 😉 :* Wiiii.. Gleder meg!! 😀 😀

– Vi blogges da <3


 

1 kommentar

Siste innlegg