Hobby psycolog, #sorrynotsorry


Herreguuud.. Jeg er så syykt trøtt.. Tøtt og mett faktisk ! Skjønner ikke hvorfår jeg er så trørr fordi jeg ranglet jo ikke så lenge i går. La meg egentig ganske tidlig. Mye tidligere enn planlagt, i alle fall rundt 01-02 tiden ish om jeg ikke husker feil (Y)

I går var vi jo en tur til byen å skulle dra på matfestivalen. Vi dro litt sent siden vi relax’an så mye hjemme på morgenkvisten. Vi dro en tur på moa hvor jeg kjøpte litt klær, gave til sissy og div andre ting. Tiden gikk veldig fort og jeg syns ikke vi fikk så mye tid som vi egentlig hadde pratet. Nettopp fordi vi lå så sykt langt bak skjemaet, i tilegg stengte jo kjøpessenteret i 18 tiden. Ølfestivalen var over i 16 tiden så vi rakk jo aldri den. Når solen begynnte å gå ned dro bestemor, bestefar og Isadora hjemover mens jeg dro en tur til sissy.

Alle vet jo hvor spontan jeg er så jeg hadde pakket ned klær sånn i “tilfelle” jeg valgte å bli igjen i Ålesund, for å dra ut og møte venner på kvelden. Jeg så skikkelig frem til å møte vennene mine å dra ut på livet! Det er faktisk sykt lenge siden jeg har vært ordentlig på byen så jeg så skikkelig frem til denne kvelden. Solen skinnte, det var god stemmning i tilegg festival og alle var giret. (Y) Jeg dro hjem til sissy og typen for å levere gave, snakke litt , spise, skifte og ordne meg for kvelden. Etter jeg var ferdig ordnet dro jeg hjem til en kompis som jeg var syykt btatt av før når jeg var yngre. Vi har også holdt på 2 ganger før og vi har ikke møttes på 4 år ish. Jeg tenkte “okey dette blir gøy”. Vi hadde planer om å dra ut på livet etter hvert men starte vorse med han. Men kveldne ble på langt nær sånn jeg hadde forestillt meg! Fyren jeg var på bess med prata og prata og prata!! Jeg mener.. Jeg liker jo å prate, ikke noe iveien med det. Men han prata jo heelt høl i hodet på meg, jeg kom neten ikke i mellom 😛 Og når selv ikke JEG komme i mellom.. Ja daa er det mye som skurrer for å sid et sånn! HAHA xD. Ikke drakk han noe særlig heller, eller  lo.. Jeg er jo sånn som ler av absolutt ALT og i tilegg cracker jokes hele  FUCKINGS tiden.. Men hallo.. Den mannen der lo ikke en eneste gang av ELLER med meg så jeg følte meg syyyyykt dum og ikke minst fjortiss #boom (Y). . Herreguuud!! Han er veldig hyggelig og alt det der, liksom utrolig kjekk å se på  også. MEN jeg tror virkelig ikke at han er min match i det heletatt. Istede for å dra ut, I stede for å møte alle mine venner og beskjente. Istede for å leve livet å ha dte gøy sammens med han.. UTE. Så måtte jeg sitte hjemme å være hobby psycolog!!!! OMFG!!!!! Skikkelig ned tur da.. Og gjett om jeg ble drita???! Måtte jo de for å ikke grine av “kjedsomhet”. Jeg var jo såå hypet også da!! 😛 Jeg huser jeg texstet litt frem og tilbake med sissy og i en melding skreiv jeg “jeg holder på å grine meg ut, hvor er taxxi!!!!??” Hun ble jo skikkelig bekymret  og ville hente meg.  Men jeg holdte på å gine meg ut i den forstand som tanken hvor tragisk det egentlig var. Haha!!! Huff.. Nå høres jeg SKIKKELIG bitch ut. Mne jeg e ri det minste ærlig da!! 😛 Haha. 

– Så dum som jeg er så bretter jeg jo alt ut her på bloggen å får skikkelig “svi! for det i etter tid, men dte får bare vær. Beklager om du leser dette inlegget her og jeg håpe vi ikke blir uvenner. Jeg har virkelig IKKE noe i mot deg og kvelden var veldig koslig i seg slev !! MEN jeg er singel ung og leken…. Jeg har heller ikke vært ute på byen på i allefall 2 år… Så det var langt ifra kvelden jeg hadde håpet på. Med andre ord.. Jeg var IKKE klar for en sååå rolig kveld!!!! 😛 😛 #sorrynotsorry. <3 #looool

0 kommentarer

Siste innlegg