What?! Vent… Er jeg en sadist…?

Før i uken måtte jeg vær sykepleier for Isadora. Vi løpte barbent så hun slo hull i neglen på storetåa. Først sa hun at det gikk bra, veldig fint faktisk. Men det var helt til hun fikk øye på alt blodet som strømmet ut av poteten. Jeg måtte bere henne hele veien tilbake, å hun gråt som bare faen. Hun var helt far seg altså. Når jeg fikk henne inn på badet, fikk tørket bort alt blodet som rannt nedover foten (det var mer blod enn sår da). Så måtte jeg le.. Hun var jo faaen meg heelt fra seg.. Den lille såret, så mye blod og en dramaqueen fra 1 -100! xD Hun turte ikke se på og måtte holde seg for øynene.. Jo mer hun “skapte seg” jo høyere lo jeg.. HAHA 

Stakkars jente jeg klarer ikke dy meg, hun er jo faaen meg så jævlig søt! Sjekk den poteta da?? HAHA! Jeg bare : “men Isadora da.. (ler litt) Kan du gå med sko nå da når du har den svære-giga-poteta der nå da?  Haahaha…. Å så jeg loooO!! HAHAAHHHAHHAH… Jeg har alltid vert en ordentlig glad jente og ler av det meste som hender. Både på godt og vondt. Men når jeg blir flau, føler u-behag, om andre får kjæft, vondt eller har det “jævlig” så MÅ jeg bare leeee!! Jeg skjønner at det er skikkelig slemt men jeg kan liksom ikke en jævvla dritt for det!! Jeg mååå bare lee!! Få det ut liksom!

– Betyr dette at jeg er en sadist??! :O :O

Men det skal sant og sies at jeg gidd henne mange 1000 klemmer og sa til henne at det gikk bra. Hun sa også at jeg var veldig flink til å pleie henne så jeg fikk ett smil og en latter etter hvert. Det bare tok litt tid i begynnelsen 😛 heheheh <3

Å cracke jokes på alle utenkelige tidspunkt er virkelig min indre styrke i think… , LOL! <3 😛

0 kommentarer

Siste innlegg