Trynet er på bitch moode hele tiden

Pust inn.. Pust ut.. Nå er jeg så jævlig sliten i bena at jeg lett kunne tenkt meg en fot massasje.. Noen her som har fotfetisch?? HAHA! 😛  Neeeida…. Anyways.. Dagen i dag har gått i ett og uten om å spise middag har jeg ikke hatt noe “hvile” tid. I dag har jeg løpt ærend, gjort en haug med papirarbeid, brukt mange timer i telefonen og  besøkt papap på jobb så jeg fikk meninger og synspunkter fra han på div ting (Y). 

 

Etter jeg hentet Donna-bill i bhg fikk jeg ikke mange timer med henne før jeg måtte på øving så hun ble med besstemor og bestefar på hytta. Planen var at jeg egentlig skulle joine men siden jeg helt hadde glemt av øvingen og ikke fått ebkjed i bedre tid så måtte jeg bare droppe den tanken.  Nå kom jeg akkuratt inn døren og har spist litt kveldsmat. Jeg har gnagesår på tæra og trynet er på bitch moode hele fuckings tiden (Y) Yeeh.. Whats that?? Æhm.. My face!! xD YES!!!!!!!! Hahahahahah!! Huff nei kjenner jeg at jeg er overtett, når jeg cracker tørre jokes mener jeg 😛 Hehe.

De siste nettene har jeg sikke lagt meg før i 4-5 tiden og opp igjen kl 8 ish.. Trøtt?? JA… Zombie for å si det mildt!! I dag tenkte jeg at dte var mandag så jeg fikk sjokk når jeg fannt ut at det er onsdag!!? Whaaaat.. Sykeste. Neste mandag begynner jeg på kurs så det ser jeg veldig frem til. Det blir 7 harde uker i møte men så absolutt verdt det. Jeg gleder meg villt!!! Å ja.. Mens jeg husker det.. Dere husker jeg gnålet sånn om de nøkklene som alltid forsvinner?? Well.. i dag fann jeg igjen 3 stykker på en og samme tid.. WTF!! Jeg surrer så mye om dagen at jeg ikke vet om jeg tørr å ta nøkklene i bruk eller om jeg bare skal drite i å bo hjemme en stund nå. HAHA! For ett liv.. Men det går vel videre nå også.. Eller??!  xD #LOL Nå gleder jeg meg til å legge meg!! men først.. Bare 1 episode av KUWK.. Bare 1………..

3 kommentarer

Siste innlegg