For noen kjedlige typer.

Nå sitter jeg i soffan med prinsessedynen til Isadora. Jeg kjenner jeg synst det er helt sykt at det plutselig har blitt så mørkt ute.. Etter 3 mnd med lysere netter og lysere hverdag har jeg vikelig glemt hvordan det var når natten var så mørkt. Føles ut som en helt annen verden jo!! :O Ja da sitter jeg her igjen da, stusser litt på bordet som jeg nå har byttet inn i stuen.. Liker jeg det.. Ja eller nei? Aner ikke, men alt var jo bedre enn det falle ferdige glassbordet som sto der før!


Jeg husker så godt at  mamma advarte meg mot glassbord når man har barn. Men jeg? Ja jeg syns det var sååå fint at, nei : “Jeg vet best selv” og skulle absolutt ha det. Noe jeg nå ser var totalt bom!! ALDRI skaff deg glassbord til soffakroken så lenge du har barn eller ville feste med klønete gjester!! Bordet ser jo så jævlig skittent ut at det er en skam!! ÆÆÆ.. Jeg dør! 😛 Men så fuckings mye for å være så jæævlig sta også!! Stakkars menneskene som jeg har rundt meg 😛 Haha.

I går satt jeg litt å såg på “livet etter” Paradise Hotel. Helt ok program det altså, men veldig mange av karakterene er jo så ufattelig kjedlige å se på.. For noen trøtte, seige, kjeeeedlige og ikke minst uinteressante typer. Var jo nesten like før jeg dubbet av her jeg satt! Haha.. Men selv om enkelte var lite interessante så sitter jeg jo her igjen da å ser på de 2 siste episodene som er igjen Lool. Jaja…. Sånn er livet da 😛 (Y) Det går videre.. gjør det ikke?? xD

2 kommentarer

Siste innlegg