Noen skulle gitt meg en midtt i ræva hver gang (Y)

Fuck for ett fint vær!! Rydde.. Rydde.. Rydde.. Ryddeeeeee….!!  Casanova ser på meg med bambi øyner, lager bade-and lyd, viffter med den krøllete grise halen sin og maser om kos! Huset ser bombet ut og jeg leter frebilsk etter den jææævla bankbrikken min som jeg nå har prøvd å finne i over 2 uker!! Hvor jævlig vanskelig kan det egentlig være å holde styr på ting? Bankbrikke og nøkkler er absolutt min største svakhet når det kommer til ting jeg ikke finner. Jeg leter, leter og leter. Har den en dag og neste husker jeg ikke hvor jeg så snurten av den! Jeg leter igjen og igjen men finner de aldri der jeg selv kan huske å ha sett de sist. ikke at jeg husker det engang da men. Fy faen for ett surrehode! Aner ikke hvor mange bankbrikker eller nøkkler jeg har kastet bort de 2 siste årene men fy faaen nå er det så ille at det er flaut å ringe for å be om nye..  Hvor er prisen min for største papphodet? Jeg venter fortsatt. Bare spørr meg om adressen så skal du få den. (Y) Noen skulle gitt meg en midtt i ræva for å sid et mildt hver eneste gang dette skjedde… Likevel hadde jeg nok fortsatt ikke lært (Y) YOLO!!

What a #Lowlife.. Giiirl 😛

Btw jeg fannt ett gammel bilde.. Fint dette da men sjekk de bryna da?? HAHAHAHHAHAHHAHHAHHA

4 kommentarer

Siste innlegg