6 fuckings timer, nesten en hel arbeidsdag jo !

Pjuuh.. 6 hele fukings timer,  kl 20 ish  var vi endelig hjemme! Hallo.. 6 timer er faaen meg nesten en hel arbeidsdag jo, wtf? Tiden flyr når man er i godt selskap er det noe som heter og jammen stemmer det også (Y)

Vi reiste til hellesylt og parkerte bilden i 14 tiden, gikk ombor på båten og cruset hele 1 og 1/2 time til Geiranger. Bondetur sa du? Ja noe helt jævlig også. Men en fin tur? Ja absolutt!! Familietur. <3  Vi var også så heldige som hadde solen med oss. Tempraturen var ikke for høy eller for lav og alle var enige om at det var en fin tur.

Geiranger er jo uno nr 1 turistplass i Norge og plassen har virkelig satt Norge på karstet for mange grunner. Mange kjente flimer har jo nettopp blitt spillet inn her og Disney filmen: Frost/Frozen er jo en hyllest til Norge fra amrikanerene. Ikke var der så veldig mye turister i dag men mer enn nok for min del. Hadde det vært crusbåter til stede så hadde det nok  klikka litt for trynet mitt ja:P Haha. Jeg er utslitt!!! Geirnánger er jo en fin plass det, men fryktelig lite å finne på for både turister og de 200 ish som bor der:P Haha… (Y)  En velykket tur til “Geir og han Geir” sånn som Isadora sa (Y) xD


 

Jeg klarte jo selfølgelig å glemme igjen minnebrikken min til speilrefleks men fikk heldigvis kjøpt meg ett i geiranger så bildekvaliteten ikke sugde ball. I tilegg så var jeg så irritert på meg slev nettopp pga dette så humøret snudde fort når jeg fikk taki ett (Y) 🙂

Isadora sovnet i bilen på tur hjem noe som er veldig forstårlig siden jeg og henne sto opp kl 07 i dag. Nå sitter jeg her i soffan sammens med søstern. Mamma og pappa står på kjøkkenet mens typen til sissy dekker på bordet, klar for kveldsmat. Vi har settpå solnedgangen og tilbringer litt kvalitets tid sammen før de reiser hjem igjen til Ålesund.

– I kveld tenker jeg å slappe av, sette håret opp i strikk og se på de 2 nyeste episodene med keeping up whit the kardashians som jeg enda ikke har fått sett. Husk at du kan se alle episodene fra den nyeste sessongen her på bloggen (Y) 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg