Sissy- Latina America. <3 Den nakne sannhet

YO ! Vi ligger fotsatt i sengen vi da. Isadora sto opp i 07 tiden og etter det har vi kosa mens jeg har prøvd å ikke dubbe alt for mye av 😛 Lol. Nå tenkte jeg å slenge meg i dusjen før vi skal spise rokost også dra videre til Geiranger med båten. Søstern og typen er her fortsatt, de sulle egentlig hjem i morgen men som vi pleier så klarte vi å små “overtale” de med å bli her en dag til! 🙂 Super koslig. <3 Så dette blir en skikkelig bra dag, det har jeg virkelig troen på! Og til dere som mener at jeg og sissy ikke er så veldig like.. Vel, all naturale. Den nakne sannhet så syns jeg vi er veldig  like faktisk (Y) Sissy-Latin America u know. <3 Også Isadora somville joine på Sissy bilde da 😛 haha <3

– Hva syns du? 🙂

Ei som var skeptisk til krabbene i går men når mamma kunne holde de da var det ganske kult selv også, se så store da!! (Y) :O

0 kommentarer

Siste innlegg