På kjæreste-tur…?

Hei dere, sorry for dårlig update men i går var jeg nemmelig på “kjæreste-tur” 😛 på hytta, Haha. På hytta er det jo ingen dekning i tilegg var  internetten ute av stille . Men heey hvem prøver jeg å lure vi var jo så oppslukt i hverandre at vi ikke hadde tid for noe eller noen andre enn oss selv! 😛 LOL.

I går gikk dagen i ett. Vi reiset i halv 18 tiden og på hytta var det jo noe jævlig folksomt da.. Dette  skulle være litt “hemmelig” 😛 Haha. Faila totalt vi da:P Men så utrolig hyggelig uansett. På menyen hadde vi reker med mye godt tilbehør bla vin og øl. Noe som gjorde at vi begge begynnte å se dobbelt så vi ble enige om en liten drikke pause før alkoholen gikk rett i rassfletta! Når solen gikk ned og mørket kom snikendes satt vi oss under stjernene med ulpledd, levende lys og litt mer øl. I bakgrunnen hadde vi radio Norge som spillte konsert for oss med gammle klassikere. Jeg satt i en god og varm armskrok med smil om munnen. Hva skal jeg si… Det var ganske romantisk altså 😛 Haha. Det å ikke ha kontakt med omverdenenen var i dette tilfelle ikke så veldig ille (Y) Ikke tenker man på klokka, ikke er man jaget av stress og ikke trenger man å vere så opptatt av hva alle andre skriver på fb og sosiale medier. 🙂 

I natt våknet jeg av: 

” Men hvis eg ser 
ein liten fuggel,
så fyke lavt på gylne vinger,
då plukk eg an ner 
med mine hender.”

Åååååhh.. Den er jo bare sykt fin også da! Så i stede for å stå opp for å skru av musikken som vi hadde glemmt når vi la oss så låg jeg heller i sengen å nøyt øyeblikket. Den ene sangen etter den andre, helt magisk! 😛 Haha,. Nå høres jeg sikker sykt forelska ut men hallo… Turen i seg selv var veldig fin med egg og bacon til frokos. Så hadde du vært der selv hadde du svevet i skyene du også. Haha. 😛 “Poteta” hadde det jo selfølgelig jævlig gøy med seg selv hver jævvla gang han kjørte fra meg når jeg måtte åpne grindene… BEGGE VEIER!! Idiot ass, er dette takka? 😛 Haha. #LOL

– Nå sitter jeg her med Isadora og vi skal finne på mye gøy i dag. Senere kommer søstern og typen så det skal bli gøy å se de igjen også, Isadora gleder seg. <3 Håper alle har ens uper fin helg, vi snakkes da . <3

2 kommentarer

Siste innlegg