Min inspirasjon… Den mektigste.

I de tilfellene hvor jeg kommer i prat om henne eller tmåtte yar henne som ett eksempel når jeg skal forklare noe så er det alltid en eller annen som står klar med noe negativ innputt og nedverdige kommentarer på denne jenta.  Hvorfår? Vel sikkert akkuratt nettopp fordi de aller flese av dere er sykt u-vitne om så ufattelig mye når det kommer til akkuratt henne. Og jeg for min del.. Vel jeg synst hun kanskje var litt mer interessang før. Hun skillte seg mer i mengden, hun var tørst, hun var modig og hun var klar for å ta Norge med storm. Hun dreit en lang i hva alle andre måtte syns å mene, i allefall på bloggen (Y) Hun bydde så ufattelig mye på seg slev og har dratt iland mange av landets største priser.. Hun er den mektigste!!

Nå  i lengre periode har hun dabbet veldig av når det kommer til bloggverdenen, men nettopp pga boken hun nå har gjort ferdig.. Hun er heller ikke like personlig og gjør heller ikke så mye ut av seg som hun den gang gjorde, i allefall offentlig.. Hun har mistet sin toppplassering og rykker stadig ned på topplisten.  Hun har tidligere selv fortalt at hun ikke trives med bloggen lengre og det kommer også av forskjellige grunner. Jeg snakkker om ingen andre enn toppbloggere enn Sophie Elise, selfølgelig (Y) En veldig kul dame i mine øyner med mye på hjertet. Både tanker meninger og følelser. En dame som har vært igjennom mye men som har klart å finne seg selv her i livet, i motsettning til mange andre. Hun har skikkelig bein i nesen og har tilføyd mye til den Norske mediaverdenen. Jeg er også faktisk veldig fan… Jeg mener.. Er det så forbanna ille? Absolutt ikke. Jeg tørr i allefall å si det, jeg tørr å ta henne i “forsvar” og jeg tørr vise det. Hvorfår? Nettopp fordi vi tørr å vær 100% oss selv! Vi gir de fleste fingeren når de fleste ikke tørr. Vi står opp for både oss selv og andre når de fleste ikke tørr. Og vi står 100% oppreiset selv om vi står alene. Vi tørr å bruke våres stemme når folk aller helst vi sitte ende med huet imellom beina og nesen i jorden!!


 

Når det kommerr til blogging så inspirere Sophie Elise meg så sinnsykt mye, noe jeg er 100% sikkert på hun gjør med mange andre også. Hun har virkelig kommet seg opp og fram her i livet. Tenk på den lille plassen hun kom  fra og  tenk at det hele startet på jenterommet hjemme i Harstad. Denne jenten er smart. Denne jenta er klok. Hun har klart å skape ett stort navn. Hun har klart å skape overskrifter. Hun har hålet inn 1000-vis av lapper i ung alder. Hun har vert seg selv 100% i fra dag en. Og hun har aldri trengt en “sjef”, nettopp fordi hun har altid ver sin egen. Denne jenta har skape ett Imperium på egen hånd noe som er sykt beundringsverdig og innponerendes. Vi alle hadde hatt godt av å lære ett par ting eller to av nettopp henne!

Det du ikke visste er at eg faktisk ofte går tilbake langt, langt bak i blogg-arkivet til Sophie Elise og leser. Jeg leser og leser, tenker litt, studerer, ler igjen og blir jævlig inspirert. Jeg kan kjenne meg veldig igjen i mye av hva hun skriver og går igjennom. Hun får det mest hverdagslige ting som ekjedlige til noe jævlig interressadt bare helt ut av det blå. Hun er interessant og klarer vekke mye i oss mennesker som sitte rpå sidelinjen å titter.  Man har alltid lyst til å lese mer og man kan rett og slett ikke få nok av nettopp Sophie Elise hun er bare så syykt kreativ og dyktig. Nettopp sånne damer som henne fortjener også ros i ny og ne. ikke bare ris (Y)  You go Sophie (Y)
#teamSphieElise. <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg