Jeg blir så oppgitt


Ja.. Det er mange ting som gjør meg oppgitt. Men det som irriterer meg aller mest må være at jeg vrikelig suger hestepikk når det kommer til å skrive ordentlig og forstårlig her bloggen . Sånn som det legebesøket jeg postet i går, jeg mener det. Jeg har sikkert vært innom loggen å gjort om på hele innlegget over 100 ganger i etter tid, nettopp fordi jeg skriver så sykt “rotete” og må omrokkere på feilene.. Skjønner ikke ass, hver jævvla gang. Og det verste med  hele innlegget er at jeg gikk over det 1000 ganger i går kveld  før jeg postet det nettopp fordi det skulle bli ordentlig for en gang skyld. Jeg veit jo at jeg skriver syykt fort og at bokstavene da stiller seg hultert i bultert. Til tider ser det jo ut som jeg har skrive vansker o.l (ikke at det er noe problem og at jeg ser ned på de som har det.)


Jeg har også fått en del kommentarer, i allefall før på nettopp dette og har derfor da blitt litt flinkere til å gå igjennom texten før jeg trykker på post-knappen. Ikke så veldig flink men litt. Ikke at det skal så jævlig mye til siden  jeg aldri gikk over loggen før. Da stresset jeg villt med å bare bli ferdig, poste å få det ut liksom. Jeg satt jo oppe ganske seint i går da så sikkert også derfor, øya hopper jo og jeg har sykt dårlig syn. neida. Men joooda det er faktisk sant 😛 Men nå kan jeg ikke skylde på alt annet. Jeg går tydligvis ikke godt nok over så full skjærpings på det fremover nå. (Y) Håper dere alle har hatt en strålendes dag akkuratt sånn som vi har 🙂

– Nå sitter jeg hjemme hos mamma og pappa mens de er på hytta. Isadora ligger i stolen, hun har sovnet  så da er det vel på tide å legge henne til sengen sin. Vi blir her i natt. Og jeg komemr til å bruke kvelden til jobb. I dag  tidlig gikk jeg en tur på fjellet etter jeg hadde sendt Isadora i bhg. I dag har vi bada ute og grillet. Jeg jenenr godt at timene fra jeg henter Isadora i bhg og til hun skal legge seg er ikke mange!! Vi blogges senere da ppl :*

2 kommentarer

Siste innlegg