Han måtte kutte meg i hånden og jeg besvimte nesten.. !!

Herreguuuud til tider er jeg bare sykt needy og drama altså.. Ill take that 4 the team lisom!! Noe jeg også var i går. Ja, jeg har bikka 20 men må fortsatt ha med mamma på legen!! xD Og i går??? Ja i går var heller intet unntak 😛 Mamma er min klippe og moralske støtte, skjønner ikke hva jeg skulle gjort uten henne. SOm vi sre bort fra alle d egangene jeg nærmest må dra henne i håret, krangle så busten fyker og tvinge henne om å bli med.  For mamma, ja mamma blir så jæævlig  flau over å måtte bli med datteren sin om er over 20!! Hahahhaa.  Nå skal det jo sant og sies når det kommer til nåler på legen o.l så bader det virkelig for trynet mitt!! Jeg har mange piercinger fra før liksom og har tatt de fleste selv eller latt venner hjelpe meg. MEN det er faktisk frivillig og derfor ikke det samme. Og siden det er frivillig så er det noe som bare klikker oppe i hodet mitt å sier at det er delvis  ok, noe det over hode IKKE er hos legen, tannlegen osv….

Jeg har bare  fullstendig noya og jeg får skikkelig pænikk!! Skikkelig angst og blir så suuper stressa fra månen og tilbake!! Også når det bare er snakk om blodprøve i fingeren klikker det i trynet mitt..  HALLO??? Hvor ille kan det være ??! blodprøve i fingeren liksom… Wtf?? Til og med Isadora hadde tatt den bedre enn meg ass…. Og mamma? Ja mamma hun leeeer seg skakk ihjæl hver bjævvla gang.. Vi ler sammen og jeg cracker noen funny-jokes bare for å overdøve smærten og panikken som går igjennom den lille kroppen! Jeg kjenner blodet presser, pulsen blir høy, hjertet banker fortere og fortere.  Jeg blir klam i henda, får svettebyer deluxe og svetteperler i pannen. Blikket blir uklart, hele rommet går rundt, jeg blri kvalm og svimmel. Jeg freaker heeelt ut!! Jamrer, klager og syter.. Legebesøkene går faaen meg aldri personellet forbi heller vettu !! xD Sikkert også frodi det er ett par ganger jeg nesten har fallt i bakken… #YOLOLOFE xD Hahahha

 


Det beste av alt var at jeg hadde på den Queen skjorten også i går.. Jeg sa til mamma mens jeg lå der langflat på knirke-benken:

” Også jeg som har på den queen skjorte i dag også da.. Herreguuud.. Hva faaen??! Det skulle heller stått PUSSY på den nå altså!!”
AAAAAHHAHAHAHHAHAHA !!!!!

Å vi alle loo så jæævlig høyt. Jo høyere støy-nivået ble på jo hardere tok jeg mamma i  hånden fordi bare  støyen av meg selv gjorde meg  så jævig liivredd. Hahhahha.. Helt serr bitchess….. Jeg bare døøøør av meg selv av og til altså!! Herreguuud 😛

Og hva jeg gjorde hos legen?? Hold dere fast for nå tenker  dere sikkert at dette var en stooor opperasjon. En big deal liksom. Men neidaaa…Jeg tok bare ut p-staven som var 1 mnd på overtid. Dette har jeg gjort hvert 3dje år, mange ganger før. Men av en eller annen grunn blir jeg  ikke vandt til det.. Sikkert fordi forrige legebesøk hadde den grodd fast i huden. Legen i de blå klæra som skulle ta den ut hadde ikke snøring på hva hun/han gjorde så de måtte hente flere leger som kunne komme å se på.. Betryggendes sa du? Nei ikke akkuratt… Skal jeg fortelle dere noe annet også eller?? En p-stav er ikk lengre enn max 2 cm… Og jeg dør nesten av bare den lille deri seg selv. Say What? I tilegg fikk jeg barnebedøvelse.. Haha. Også måtte jeg syyyy helt på slutten der ;( ;( ;( ;(  LOL. Men jeg fikk barneplaster da. Med en jævvla Elg på.. Ja du hørte riktig.. En ELG!!! Jeg bare:

“WTF??!?!?!? Ikke nok med at jeg bor på fuckings bondelandet , men hva faaen er dette da?? En elg?? Skal jeg ha bonde-dyr på hånden også nådaaaa?? Jaja.. Da passer jeg  jo perfekt inn i nabolaget også da…. AAAAAAHAHAHAHAHHAHHHAHAHHHAHA.. Som vi lo!! xD Jeg er bare tooo funny 4 this life til tider ass. 😛 Til og med  den stakkars fastlegen som jeg nettopp har fått holdte ikke masken lenge! 😛 Han syns sikkert jeg var så pussy han også at jeg måtte få plaster på såret…. Bokstavligtalt…. ?! xD Dere kan jo selv se hvor lite hullet var! #Djiiizess…..  😛 😛 😛

 

Nå skal det jo sant og sies at jeg har mye traumer fra barndommen når jeg ble adoptert til Norge. Alle sprøytene,  nålene som måtte inn og ut av huden i hytt og geveri tidlig alder.  Og i  tilegg på på alt for kort tid. Ikke rart jeg har sprøyteskrekk da.. Du må heller ikke tro  jeg er noe mer rolig når jeg stikker piercinger i huden heller alstå (Y) HAAHHAHA Da må jeg nynne meg halvt ihjel bare for å få tankene over på noe annet…. Kjære gud i himmelen for ett kvinnfolk (Y) LOL 😛 xD Donna-bill-yo var så snill som gidde meg mange gode klemmer iløpe av dagen, hun  skiftet til og med plaster til meg så jeg fikk dronning Elsa istede… Middt i blinken da vettu… Totz!!!! !!!!!! !!!! !!! xD <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg