Lillehammer dag 1

I sommer har vi fått gjort veldig mye hjemme. Vi har ikke feriert noe utenom Norske grenser, noe som er helt ok siden vi skal til kanariøyene i November 🙂 Isadora gleder seg mye og vi har snakket masse om det siden vi fikk turen bekreftet. Selv om vi skal feriere i syden i år så følte vi jo egentlig alle at vi måtte reise på en liten tur med Isadora likevel. I fjor var jeg, Danii (homogutten min) og Isadora en liten tur til lillleputthammer uken før vi dro til Sunny-B. Denne turen har Isadora snakke og mimmret om i ett helt år nå til tross for hennes unge alde. Folk sier jo at barn ikke husker før de er i 4 års alderen ish og Isadora da bare  var 2.

I år dro jeg, Isadora, bestemor, bestefar og Casanova på spontantur til Øyer/Hafjell hvor lilleputthammer ligger (ikke langt fra Lillehammer, 30 min ca.) Dag nr 1 brukte vi litt vel lang tid på å komme oss fra A til B så vi fikk bare 1 liten time på fornøyelsesparken før vi måtte reise videre til Leiligheten. Men dag 2 fikk vi bruke hele dagen i parken. 


 

Vi reservert en stor leilighet med 2 bad+ en badestu. 4 soverom som kunne romme 8 personer, stor terasse stue og kjøkken + en tv stue 🙂 Herregud her var dte syykt fint altså! I Tilegg hadde vi fått toppetasje så vi fikk den utsikten utover Hunderfossen mm. Før vi dro var vi usikker på om vi skulle dra til hunderfossen elelr lilleputthammer men Isadora fikk velge og i tilegg fannt vi ut  at det sikekrt ikke var like mange ting hun kunne delta på i Hunderfossen som på Lilleputt (Y). Vi hadde 3 dagers pass i den lille byen+ hafjell lekeland.  Jeg har også vidioer som jeg kommer til å sette sammen til en vlogg her på bloggen fra i sommer (Y) 🙂 Litt dårlige bilder av leiligheten men i filmene komemr de mer til sin rette 🙂 (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg