Wtf… Jeg fikk sjokk !!

Jeg sto i går morres å spiste litt frokost når det putselig gikk opp for meg at det faktisk ikke er mer enn bare 10 dager til så har jeg bursdag!!??? Saaay Whaaat??  :O :O Herregud så sykt! Før har jeg jo alltid vært litt forberedtt i allefall men i år kom det nesten som ett sjokk, jeg mener… Alle veit jo at de har bursdag 1gang hvert eneste år da så skjølnner egentlig ikke hvorfår jeg ble så overrasket 😛 HAHHAHAHH!!  Domma da vettu ! 😉 😛 LOL

På bursdagen min i år så tenker jeg å gjøre det samme som jeg gjorde i fjor.. Absolutt…… Ingenting 😛 I fjor kom jeg hjem fra Sunny-b bare 2 dager før bursdagen min. Etter 2 uker med sol, varme og festligheter orket jeg rett og slett ikke tanken på å arrangere noe. Det siste døynet har jeg gått mye frem og tilbake med meg slev om jeg skal arrrangere noe med venner siden dette for engangskyld erpå en lørdag, men jeg har kommet frem med meg selv at jeg tar det heller neste år.  Haha.. Jeg har alltid vært en person som liker å utsette ting eller forskyve de 😛 Men jeg tenker at nå føler jeg egentlig ikke for å drikke noe særlig. Ikke ønsker jeg å ha en bursdagsfest som bare er sånn halvveis heller. Jeg vil stelle i stand noe bare neste år med stor fest og mye mer (Y) I tilegg begynner jeg på kurs bare 3 dager etter+ føler ikke helt for å mengde meg noe mer enn nødvendig med folk akkurat for tiden  heller:P Denne jenta her er sær ass 😛 HHAHAHAHHA  #YOLO

6 kommentarer

Siste innlegg