Dagen der på

I dag våknet jeg med en jævlig skallebank og husker hverken hvordan jeg kom meg hjem eller hvor jeg i det heletatt var før det plutselig gikk opp for meg at jeg var hjemme i egen seng:P AHHAHAHHA. For en kveld! Ikke husker jeg når jeg kom hjem i tilegg blei jeg så dårlig at jeg spydde ut alle innvollene mine i doskålen før jeg fannt sengen til venninnen min som vi var på vors med !! xD Ikke fikk jeg truffet venninna mi som jeg ikke hadde stt på 100 år og all priten som venninna mi hadde gitt meg hadde jeg fint klart å tømme selv!! :O?? HAHAHAH.. Lenge leve spontanturer sier jeg bare 😛

 

Vesiden av meg fannt jeg kompise min i sengen og hadde allerede ringt pizza bud før jeg i det heletatt klarte å stå på beina ! xD

 

 

 

 

I dag har vi vært på biltur, kjøpt milkshake på bondelandet og bare cruset rundt i det fine været. Nå sitter jeg her da å blogger menst vesla er på hytta med bestefar, bestemor, gulla og oldefar 🙂 Gleder meg VELIG til hun kommer hjem og er det i det heletatt vits å drikke mer?? Det gir meg jo faktisk ingenting annet enn jææææævlig  fyllesyke dagen etter!!!! !!!! !! 😛 LOLOLOLOLOLOL LOOOOOOL!!!!!!!

4 kommentarer

Siste innlegg